27 Haziran 2017 Salı

Haziran Ayının Favorileri

Haftanın ortasına gelmiş olsak da herkese mutlu haftalar dileyerek yazıma başlıyorum.
Ay boyunca severek dinlediğim şarkı, izlediğim dizi ve filmleri eskiden yaptığım gibi yine aylık post şeklinde yazmayı düşünüyorum.
Sizin de önerdiğiniz dizi ve filmler varsa mail atabilirsiniz. :)

Bu ay öyle dolu dolu geçti diyemem, hatta nasıl bitti anlamadım.
Yeni doğru düzgün dizi bulamadığımdan eski dizilere sardım tekrardan, ilk sezon ilk bölümden başladım İZombie'ye yine. 
İzlemeyen varsa tavsiye ederim, çok eğlenceli, çerezlik bir dizi.

Konusu; esas kızımız olan tıp öğrencisi Liv kırk yılda bir nerd olmayı bırakıp tekne partisine katılır ve şansına o tekne partisinde yeni bir uyuşturucu deneniyordur, insanlar çıldırıp zombiye dönüşür ve içlerinden biri Liv'i yaralayıp onun da zombi olmasına neden olur.

Liv evlenmek üzere olduğu mükemmel nişanlısını terk edip, cerrah olmak üzere planladığı öğrencilik hayatını da bırakıp otopside çalışmaya başlar, böylelikle beslenebileceği beyinleri buradan temin eder.
Fakat beyin yemenin bir çeşit yan etkileri de vardır.
Örneğin beynini yediği kişinin çeşitli yetenekleri, hastalıkları ve karakter özellikleri belli bir süre için ona geçer.
Ama dizi de asıl kilit nokta görüler.
 Beynini yediği kişinin nasıl öldüğünü görebilmesi ona ileriki hayatında epey katkı sağlayacak ama ona sonra geleceğiz.

Patronu olan Ravi'nin onun zombi olduğunu öğrenmesiyle olaylar farklı bir şekil alır.
Dedektif Clive baktığı davayla ilgili bilgi almak için geldiğinde Liv maktul hakkında ağzından bir kaç şey kaçırır ve şüphe çeker, Ravi ise Liv'in bir medyum olduğunu söyler ve dizinin gidişatı da böylelikle şekillenir.



Bu ay için seçtiğim favori filmim ise yine önceden izlediğim The Conjuring 2.
Her ne kadar çok orijinal bir konusu olmasa da işleyişi ve kurgusu bakımından sevdiğim ve keyifle izlediğim bir filmdi keza aynı şekilde ilk filmi de sevmiştim ama bu ikinci filmi daha çok sevdim.

Konusu ilk filmde olduğu gibi Ed ve Lorraine çiftinden yine bir doğa üstü vaka ile alakalı yardım isteniyor bunun üzerine de çift Londra'ya yola çıkıyor.

Film; ailenin yanına bir kaç günlüğüne yerleşip olayı araştıran çiftin başına gelenleri anlatıyor kısacası.


Favori şarkım ise Haziran ayının son günlerinde, yani henüz yeni keşfettiğim bir şarkı.
Spotify'da önerilen parçalarda duyduğumdan beri sürekli dinler oldum. :)


Şimdilik bu kadar. :)
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder