6 Mart 2017 Pazartesi

Wishlist 2017

Herkese merhaba,
Aslında Aralık 2016'da hazırlamıştım bu yazıyı ama paylaşmayı unutmuşum, o yüzden Mart'ta yayınlanmış bir yeni yıl yazısıyla karşı karşıyasınız. :)

Normalde çok planlı, programlı biriyimdir. Her anımı kontrol etmek, planlamak isterim.
Fakat :)
Bu yıl uzun uzadıya plan yapmamaya karar verdim.
Çünkü tutmuyor arkadaşlar.
Bir yerden sonra ipin ucu kaçıyor.
Kendinizi kontrol edemediğiniz olaylar silsilesinde buluveriyorsunuz.
2016'da evde ki hesap çarşıya zerre uymadığından bu yıl hesapsız, kitapsız olmaya çalışıcam. :)
O sebepten bu sene için en büyük dileğim gerçekten mutlu olmak.
Ama yine de 2016 benim için farklı bir yıldı, büyük badireler atlattım, pişmiş tavuğun başına gelmeyecek şeyler yaşadım. :)
 Üzüldüğüm, tökezlediğim, vazgeçtiğim anlar da oldu ama çok mutlu olduğum anlar da yaşadım.
O yüzden 2016 benim için çok yoğun ve farklı geçti diyebilirim.

Aslında Aralık ayında bir liste hazırlamıştım ama onlardan vazgeçtim.
Bu yıl en büyük dileklerim verimli olabilmek, çok gezmek, yeni yerler görmek, yeni insanlarla tanışmak, yeni kitaplar okumak, yeni filmler izlemek, yastığa kafamı koyduğumda ''elimden gelenin en iyisini yaptım'' diyebilmek.


Her anı dolu dolu yaşayacağımız, gülmekten ağlayacağımız, geçmişte ki hataları tekrar yapmayacağımız, seveceğimiz ve sevileceğimiz, hayatta hiç olmadığımız kadar sağlıklı olacağımız, yaptığımız her işin içimize sinmesini ve huzur dolu bir yıl temenni ediyorum hepimiz için.
Dünya barışı ve kapanış.
Kendinize çok iyi bakın. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder