7 Mart 2016 Pazartesi

Note Rejuvenating Foundation SPF 15



Herkese merhaba :)
Ten rengime ve cilt tipime göre fondöten/renkli nemlendirici/bb krem arayışım devam ediyor lakin olmuyor, bulamıyorum.
Hazır indirim varken Note markasına bir şans vereyim istedim, hem renk bakımından benim için tatmin edici (çünkü ürünlerinin alt tonları genelde sarı) hemde fiyat/performans açısından iyi diye duymuştum.


Gelelim yorumlarıma :
  • Renk skalası güzel, genelde Türkiye'de ten ürünlerinin açık renk ürünleri pembe alt tonlu oluyor(sanki Türkiye'de pembe alt tonlu açık tenli insan çokmuş gibi) ama Note markasının ten ürünleri genelde sarı alt tonlu. Bu bakımdan çok iyi.
  • Yapısını kalın buldum, kesinlikle ince ve sanki teninde yokmuş hissi veren bir ürün değil.
  • Yağlı/Karma ciltlilere göreymiş, ben bunu bilmeyerek aldım sanırım bu ürünü sevememe nedenim bu çünkü benim cildimde o kadar kötü bir sonuç verdi ki. Burnum aşırı soyuldu, yanaklarım normalde bu kadar kuru değildir yanaklarım bile çok fena oldu o kadar söyleyeyim. O yüzden kuru ciltlilere katiyen önermiyorum, gördüğünüz yerde fersah fersah kaçın.
  • Mat bir bitişi var. Ben aslında mat ürünleri severim ama dediğim gibi yapısı kaynaklı sorun yaşadığım için verdiği sonucu sevmedim.
  • Kapatılığı ortadan bir tık daha fazla.
  • Kalıcılığı gayet iyi.
  • Kokusu çiçekli gibi, hoş.
  • 15 koruma faktörü içeriyor, kış güneşi için idare eder bence.
  • Ürünün ambalajıda mat siyah, biraz bb krem ambalajlarına benziyor. 

Sonuca gelirsek ben bu ürünü sevemedim.
 Loreal Lumi Magic fondötenle karıştırıp kullanıyorum şimdilik, bitirince almayacağım bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder