23 Mart 2016 Çarşamba

GOSH Prime'n refresh Illuminating Eye Roll-On




Herkese merhaba.
Kapatıcı sürdüğü zaman göz altları çöle dönen biri olarak bu tarz bir primer arayışındaydım uzun zamandır.
Benim istediğim şey bunu sürünce göz altlarım kurumasın, kapatıcı mimik çizgilerime dolmasın ve kapatıcının kalıcılık süresini uzatsın.
Ürünün vaatleri ise göz altlarını aydınlatıp rahatlatmak ve göz çevresinde ki koyu halkaları hafifletmek.

Metal bilyeleri anlık olarak serinletip rahatlatıyor ama gelin görün ki ben bu üründen hiç memnun kalmadım, vaatlerini yerine getirmemekle birlikte bende alerji yaptı sanırsam.
Göz altlarımda sivilce gibi değil ama kızarıklık şeklinde ufak pütürcükler oluştu.



Sonuç olarak sevemedim, sanırım göz altı kremi kullanmaya başlasam iyi olacak.
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder