13 Aralık 2015 Pazar

2016 Wishlist

Herkese çok uzuuun bir aradan sonra merhaba,
Yazmaya yazmaya lafa nasıl girileceğini unutmuşum şuan bunu anlıyorum. :D
Hiç bu kadar ara verdiğimi hatırlamıyorum o yüzden eğer saçmalarsam şimdiden üzgünüm.
Zaman geçiyor ve her şey değişime uğruyor, biraz sosyal medyaya hakimseniz artık blogların pek okunmadığını ve eskisi gibi rağbet olmadığını biliyorsunuzdur bu sebepten de insanın yazası gelmiyor açıkçası.
Aslında ben hiç bir zaman çok ilgi görmek veya şuan da çoğu kişi gibi popülerlik için yazmamışımdır ama yinede insanların yorum yapması ve yazılarımı, içeriklerimi sevmesi hoşuma gidiyordu ki bu yaptığım şeyin hiç bir maddi getirisi yok yani genel olarak blog yazan insanların tek istediği şey yorum ile desteklenmek. :)
Demem odur ki buda azalınca eskisi gibi yazma şevki kalmıyor insanda bende bu sebep yazmaya ara vermiştim ama yılbaşının yaklaşmasıyla artık her sene gelenek haline gelmiş wishlist hazırlamadan da edemedim. :)

Gelelim benim bu seneki dilek listeme :)


Listemi belirli bir sıralandırmayla hazırlamadım, tamamen gelişi güzel istediklerim bunlar :)
1. Chloe - Suzanna Studded Ankle Boots (senelerdir bayıldığım fakat alamadığım eğer büyük ikramiye çıkmazsa muhtemelen bir 5 sene daha alamayacağım bot.)
2. Chanel - Le Blanc De Chanel Base (belki de yeni yıldan önce benim olacak baz.)
3. H&M - Suni Kürk ( kürkten hoşlanmam ama bu kürkün rengi, duruşu falan harika. en yakın zamanda alınacak.)
4. İphone 6s/Rose Gold (aslında yeni ürün kovalama gibi bir huyum yoktur, bozulunca yenisini alırım ama bunu çok beğendim nedense)
5. Benefit - Hoola Bronzer (en iyi bronzerdır benim gözümde, yazın makyaj yapmadığımdan almadım ama en yakın zamanda alınacak.)
6. Adidas - Superstar Ayakkabı (bulamıyorum arkadaşlar. bakmadığım yer kalmadı ama ya hiç yok yada numarası kalmamış çıkıyor.)
7. Rayban - Round Metal (optik gözlük kullanan bir miyop olarak güneş gözlüklerine çok özendiğim halde kullanmam deyip almıyorum ama bu yinede bu gözlüğü dilek listeme ekleyemeyeceğim anlamına gelmiyor tabii ki.)
8. Douglas Adams - Otostopçunun Galaksi Rehberi (şu sınav dönemini atlatır atlatmaz bu kitabı alıp okumak istiyorum.)
9. Mango - Uzun Kaban (uzun kabanların altın çağını yaşadığı şu günlerde bir tane edinmek farz oldu.)
10. ve dilek listemin sonuncusu da bu kupa, internette benzerleri var ama aynısını bulamadım maalesef.


Alamadığım, bulamadığım ve henüz almadığım ürünlerden oluşan dilek listemin sonuna geldik arkadaşlar :)
Umarım bu yıl tüm dileklerimizin gerçekleştiği, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yıl olur hepimiz için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder