10 Ağustos 2015 Pazartesi

Pastel ProFashion Matte Ruj - 553 Chocolate




Herkese merhaba!
Sınavlar, sürekli bir koşuşturma hali derken blogumu çok fazla ihmal ettim, farkındayım ama tatilden döner dönmez haftada 2 post yazmayı planlıyorum, bakalım :)
Asıl konumuza gelirsek, bugün size yakın zamanda tanıştığım ve aldığımdan beri her gün kullandığım rujdan bahsedicem :)
Pastel'in ProFashion Matte serisinden 553 numaralı Chocolate rengine gerçekten bayıldım.
Meğer benim aradığım ruj, renk buymuş.
Gerçekten aldığımdan beri başka ruja elim gitmez oldu


  •  Yapısını çok sevdim. Kesinlikle dudağı kurutmuyor veya kuru göstermiyor, sanırım en iyi özelliği bu çünkü Golden Rose'un mat serisi bu kadar övülmesine rağmen ben sevememiştim dudağımı kuruttuğu için.
  • Rengi harika, gerçekten tam sütlü çikolata rengi. İçinde hafif şeftali ve kahvelik bulunduran bir nude :)
  • Ambalajı çok şık ve kullanışlı. Kulağa pek önemli gelmeyebilir ama gerçekten önemli bir detay bu, ürün çok kaliteli bile olsa ambalajı dandikse cidden çok büyük bir eksi oluyor ki buna en iyi örnek Rimmel London'ın Stay Matte Pudrası, ürün süper ama ambalajı berbat.
  • Ve son olarak fiyatı 15 TL 


Ben bu seriden bir kaç renk daha almayı planlıyorum, mat ruj sevenlere kesinlikle öneririm. :)

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder