12 Temmuz 2015 Pazar

Urban Care Shake N Repair Saç Köpüğü İncelemesi


Herkese merhaba, bugün size 2. şişemi aldığım bir saç köpüğünden bahsedicem.
Daha önce de bukle belirginleştirici saç köpüğü kullanmıştım ancak bu öncekilerden biraz daha değişik.


Öncelikle saçlarım bukleli fakat gerek ısılı saç şekillendiriciler gerekte saç boyamak olsun saçlarım çok yıprandı ve eski buklelerini kaybetti, birazı bukleli birazı düze yakın saçma sapan bir saç oldu.
Bende bu sebepten saçlarıma maşa yapmaktansa bu tip saç köpüklerine yönelmek istedim.
Gelelim bu saç köpüğünün özelliklerine;

  • En iyi özelliği kokusu sanırım çünkü tam anlamıyla çilekli milkshake kokuyor! Cidden çok güzel bir kokusu var :)
  • Bir diğer iyi özelliği ise saçı kesinlikle sertleştirmiyor aksine yumuşatıyor.
  • Saçı iyi nemlendiriyor fakat onarıcı bir etkisini göremedim.
  • Kötü sayılabilecek özelliğine gelirsek diğer saç köpükleri kadar bukleleri belirginleştiremiyor ama yinede fena sayılmaz.
  • Saç elektriklenmesini önlediğini iddia ediyor fakat ben katılmıyorum buna.
Sanırım bu ürünün en sevdiğim tarafı kokusu ve nemlendirmesi oldu, bukleleri belirginleştirme dereceside idare eder.
Hafif bir ürün istiyorsanız tavsiye edebilirim :)

Herkese şimdiden mutlu haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder