5 Mayıs 2015 Salı

New Hair Color

Herkese merhaba,
Bugün biraz kendimden söz edicem, her buhranlı dönem geçiren insanın yapacağı gibi bende saçlarımla oynadım. :)

Saç rengimden çok sıkıldığım için bir kozmetik mağazasından saç açıcı aldım, saçlarımı bir güzel açtım(biraz yaktım) sonrada Manic Panic'in Ultra Violet rengini aldım.
(açılmış hali)

Mor saç tutkum bu seferde pek gerçekleşemedi çünkü boya gözüme az geldiğinden saç kremiyle karıştırdım ve saçlarım morla mavi arası bir şey oldu.
Aslında bu tonda kalsaydı bile sevmiştim.
(ilk hali)

Bir sonra ki yıkamamda mavi, sonrakinde turkuaz oldu. Aşağıda daha mavi çıkmış ama bildiğin turkuazdı.

Son yıkamamda da aşağıda göreceğiz üzere yeşil oldu.
Bildiğiniz çimen yeşili saçlarla geziyorum şu sıra.
(buda son hali)

Ha memnun olmadım mı, gayet memnunum.
Sonra ki yıkamamda akıp hangi renk olucak merakla bekliyorum. :D

Ve ufak bir not: Eğer krem karıştırmasaydımda yeticekmiş :/

Twitter     Askfm

6 yorum:

  1. Güzelliğiniz, tevuzunuz, anlamlı bakışlarınız beni şiir yazmaya sevk ediyor efendim.

    Elleri pamuk misali,
    Saçları da rengarenk,
    Rengarenktir saçları,
    Aynı gökkuşağı gibi,

    YanıtlaSil
  2. ben de manic panic ile boyadım maviye ama çok fazla akıyor mor fuşya pembe turuncu ne renk ararsan oldu ve memnun kaldım sayılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız :)
      Ama bir yandan da güzel oluyor, her renge döndüğü için sıkılmıyor insan :D

      Sil
  3. ben saçımın bi kısmını yoğun maviye boyadım ama siyah gibi oldu ışıkta mavi yansımaları görülüyo çok hoşuma gitti ama akar mı emin değilim akarsa hepsini boyamayı düşünüyorum alttaki saçım tonlu güzel bi renk onu da kaybetmek istemiyorum sizce mavi akar eski haline ddöner mi

    YanıtlaSil
  4. ben saçımın bi kısmını yoğun maviye boyadım ama siyah gibi oldu ışıkta mavi yansımaları görülüyo çok hoşuma gitti ama akar mı emin değilim akarsa hepsini boyamayı düşünüyorum alttaki saçım tonlu güzel bi renk onu da kaybetmek istemiyorum sizce mavi akar eski haline ddöner mi

    YanıtlaSil
  5. yorumda resimm atma olsaydı atardım sana bende mor boyuyorum ilk attığın resimdeki gbi oluyor ama kremle karıştırma sacı tutmasını zorlaştırıyor direk boya hicte zararı yok havlu dışında :) ve küvet artık beyaz değil :)

    YanıtlaSil