28 Şubat 2015 Cumartesi

Nars Sex Appeal Allık


Herkese merhaba, 
Bugün size hemen hemen tüm günlük makyajlarımda kullandığım allığımdan bahsedicem.
Nars allık konusunda oldukça popüler bir marka, özellikle Orgasm, Deep Throat, Super Orgasm gibi sex sells terimini doğrular nitelikteki allıklarını duymayan kalmamıştır.
Aslında ben Orgasm'ı merak ediyordum fakat deneyip o kocaman simleri görünce almaktan vazgeçtim ve Sex Appeal'i aldım. :)
Sex Appeal tam istediğim gibi bir allık, günlük kullanıma çok uygun. 

  • Simsiz, mat bir yapıda. 
  • Açık yavruağzı renginde. Çok şirin, doğal duran bir renge sahip.
  • Kalıcılığı pek iyi değil, belki çok açık bir renk olmasından dolayıdır bilemiyorum ama çabuk uçuyor gibi geldi bana.
  • En olumsuz özelliği ise tozutması.

Herkese mutlu hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder