26 Şubat 2015 Perşembe

#BobbiBrownSelfie Etkinliği


Herkese merhaba, bugün yine bir etkinlik yazısı ile karşınızdayım :)
Bugün Bobbi Brown'un düzenlediği, onur konuğunun ise Merve Özkaynak olduğu bir etkinlikteydim.
Merve'nin yüzünde makyaj uygulayıp yeni ürünlerini tanıttılar.
Bahsettikleri ürünlerden en çok ilgimi çeken ''Cinderella cream'' dedikleri Extra İlluminating Moisture Balsam isimli aydınlatıcı oldu, gerçekten başarılı bir ürün.(ama kötü kokuyor be arkadaş.)



Merve ile tanıştım, aşırı tatlı bir kadın ya olamaz böyle bir şey.
Herkesle tek tek ilgilendi, sohbet etti.
Bu kadar ilgiye rağmen hiç bir megaloman tavrını görmedim, kompleksiz şeker gibi kadın yani. :)


Bobbi Brown'un make up artistinden de uygulama sırasında epey şey öğrendim, makyaja yeni başlamış biri olarak çok faydalı bilgilerdi.
Bu tip makyaj derslerini gereksiz bulurdum ama işin uzmanıyla konuşunca o kadar kolay olmadığını, bunun ince bir iş olduğunu daha iyi anladım.
Malumunuz makyaj adamı vezirde eder rezilde. :)
Ben genel olarak günlük hayatıma daha sadelikten yanayım yani şu No Make Up dediğimiz makyajı tercih ediyorum, bu tip etkinlik veya özel günlerde ise koyu ruj ve rimel ikilisinden yanayım. :)




Yani demem odur ki bu etkinlikten çok keyif aldım.
Umarım sizde yazımı okurken keyif almışsınızdır, hoşçakalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder