21 Aralık 2014 Pazar

Shiseido Ultimune Cilt Bakım Serumu

Herkese tekrar selam!
Bugün size Shiseido'nun çok merak ettiğim ve yeni deneme fırsatı bulabildiğim meşhur serumundan bahsedicem. :)

Ben bu serumu aslında uzun zamandır biliyorum fakat fiyatının pahalı olmasından ötürü ya değmezse diye almaya çekiniyordum, sonra birde Duygu'nun kanalında da izleyince hepten heveslenmiştim. 
Geçen bir online alışverimin yanında bunu da tester olarak göndermişler, aldıklarımdan önce hemen bunu denemeye koyuldum:)


Bendeki 5 ml'lik deneme boyu, yalnızca 4 gündür kullanıyorum ve sonuç gayet güzel. 
Ben bayıldım bu ürüne açıkçası :)
Hassas diyebileceğimiz, duyarlı bir cilt tipine sahibim.
Bazı ürünler bende kızarıklık, kaşıntı veya sivilce gibi tepkiler verebiliyor ama bu ürün herhangi bir olumsuz tepkimeye yol açmadı.

5. Gün Güncelleme: Fazla erken konuşmuşum, bugün kullandığım 5. gün ve ürünü sürdükten yarım saat kadar sonra alt göz kapağım şişti.
Yani sizin anlayacağınız bu serum bende 5. gününde bir alerjik reaksiyona sebep oldu.
Bu ihtimali göz önüne alarak size bir cilt ürünü satın almadan önce belirli bir süre kullanmanızı tavsiye ederim.

Ürünün iddiası doğrudan cildin bağışıklığını güçlendirdiği yönünde, yani bu ne demek oluyor eğer misal yüzünüzde bir şey çıkınca 1 hafta 10 gün yada 1 ay geçmek bilmiyorsa bu cildinizin bağışıklığının zayıf olduğu anlamına gelir, bu üründe cildinizin bağışıklığını güçlendirmeyi hedefliyor.

Görüldüğü üzere şeffaf bir ürün, fazlasıyla akışkan hatta su gibi bir jel bile diyebiliriz.


Ürünün diğer vaatleri ise:

Kullanmaya başladığınız günden itibaren, cildinizdeki 3 temel alanda mükemmel sonuçlar elde edeceksiniz.

- Anında cilt yüzeyiniz daha pürüzsüz, daha esnek, daha doğal, daha nemli

- Bir haftada cilt tonunuz daha parlak, daha ışıltılı, daha dengeli, daha berrak

- Dört haftada cilt hatlarınız daha az kırışık, daha az ince çizgili, daha esnek, daha sıkı hale gelecektir.


Peki bu vaatleri yerine getiriyor mu?
1. Vaadi yerine getirdiğini gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Gerçektende pürüzsüz, ipeksi bir hale getiriyor cildi.
2. Vaatle ilgili bir yorum yapmam ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum, toplam 4 gündür sabah ve akşam olmak üzere deniyorum bu ürünü ama şimdiden vaatlerini gösteriyor diyebilirim, yüzüm hiç olmadığı kadar sağlıklı görünüyor 4 günde bile böyleyse 2 hafta kullanımda nasıl olur acaba :)
3. Vaatle ilgili ise hiç yorum yapabilceğimi sanmıyorum çünkü cildim kırışmış yada çizgilenmiş değil henüz :)

29 Ocak 2015 Güncelleme: Yanağımda yeğenim sağolsun bir tırnak izi vardı 2 ay falan öncesinden kalma, baya kalıcı yara izi olmuştu ama şuan eskisi gibi görünmüyor. Yani tamamen geçmedi fakat ciddi bir şekilde hafiflemiş görünüyor.

Satış fiyatı ise 325 TL

Ve sonuç olarak ben bu ürünü sevdim, deneme boyu bittiğinde de tam boyunu satın alacağım.
Cilt ürünleri söz konusu olduğunda açıkçası önermeye çekiniyorum çünkü herkeste farklı bir tepki verebiliyorlar her ne kadar bu ürün her cilt tipine uygundur densede ben ilk başta deneme boyu alıp deneyin ondan sonra beğenirseniz satın alın derim.

Şimdiden herkese mutlu haftalar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder