19 Aralık 2014 Cuma

Nars Pure Radiant Tinted Moisturizer - Nars Renkli Nemlendirici İnceleme

Herkese merhaba.
Bugün size Nars'ın Pure Radiant Tinted Moisturizer isimli renkli nemlendiricisinden bahsedicem.
Ben günlük hayatımda sıklıkla renkli nemlendirici yada bb krem kullanan biriyim elimde kullandığım bb krem bitince farklı markalara yönelmek istedim, bunu beyan ettiğimde biri bu renkli nemlendiriciyi önerdi bana bende böylelikle tanıştım bu ürünle. :)


Bendeki rengi Alaska, light2 yazıyor ama böyle yazdığına bakmayın ben buğday tenliyim fakat bu renk daha çok koyu buğdaylara uyacak cinsten bence.


  • Öncelikle çok hafif bir yapısı olduğunu söylemeliyim, Face&Body kadar akışkan.
  • İçinde SPF 30 ve PA +++ bulunduruyor.
  • Çok güzel bir kokusu var, meyveli gibi. :)
  • Örtücülüğü iyi değil, eğer cildiniz biraz bile problemliyse kesinlikle kapatamaz.
  • Renk çeşitliliği Mac kadar olmasada geniş sayılır.
  • Cilde doğal bir ışıltı vermeyi vadediyor, bunu zaten neredeyse her renkli nemlendirici yaptığından satın alma sebebi olur mu bilmem.
  • Bendeki rengi her iki alt tonuda barındırıyormuş, bana pembe alt ton bir tık daha baskınmış gibi geldi ama kuruntuda yapıyor olabilirim bilemiyorum :))

Son olarak fiyatı 115 TL, peki hakediyor mu? 
Hiç sanmıyorum, ben çok umutla almıştım fakat beklentimin çok çok altında çıktı.
Bence bunu alacağınıza gidip iyi bir fondöten alın daha iyi.
Sonuç olarak tabii ki de bu nemlendiriciyi bitene kadar kullanıcam fakat bitirince bir daha almayı düşünmüyorum.

Herkese mutlu hafta sonları :)

2 yorum:

  1. Aa! Bak hayal kırıklığına uğradım şimdi, benim de bitmek üzere olan BB Kremim yerine almak istediğim ürün bu çünkü :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kırıklığına uğradığın için üzgünüm. :/
      Tavsiye etmem bu ürünü açıkçası.
      Hele birde oksitlenme sorunu var ki içler acısı, bir an önce bitirip farklı bir marka ürün almak istiyorum.

      Sil