22 Aralık 2014 Pazartesi

Haftanın Tavsiyeleri

Herkese mutlu haftalar dileyerek başlamak istiyorum.
Bugün size haftanın film/müzik tavsiyesinde bulunucam, bundan sonra her hafta beğendiğim film ve müzikleri sizlerle paylaşmayı ve böyle bir seri oluşturmayı düşünüyorum.
Serinin ilk tavsiyeleri ile başlıyorum :)

Film tavsiyem bence yılın filmi niteliğinde olan ''İnterstellar''
Film yakın geleceği konu alıyor, bence oldukça gerçekçi bir konu. 
Dünyanın ve insanlığın sonu, toz fırtınaları ve kıtlık. 
Kıtlık nedeniyle en önemli meslek çiftçilik haline gelmiş ve aynı sebepten dolayı devlet desteğini NASA'dan çekip tarıma vermiş. 
İnsan neslinin tükenmesine yaklaşılmış ve gizli yürütülen NASA tarafından yeni bir dünya arayışı başlamış. 
Filmimizin kahramanı da emekli bir NASA pilotu, bir kaç astronot ile birlikte yeni ortaya çıkmış bir solucan deliğinden farklı bir galaksiye geçip yaşanılabilir bir dünya keşfetmek için göreve çıkıyorlar. 
Filmin tam olarak konusu bu, yaklaşık 169 dk ama kesinlikle değer. 
Ben şahsen çok etkilendim, izlemenizi tavsiye ederim. :)

Müzik tavsiyem ise bu aralar şarkılarını ayıla bayıla dinlediğim KADEBOSTANY'nin bir şarkısı :)
Hatta bir öneride daha bulunayım, KADEBOSTANY Beyonce'nin Crazy İn Love şarkısına cover yapmış ki süper hatta daha iddiaalı konuşayım Beyonce'den daha güzel söylemiş :D
Onuda kesin dinlemenizi öneririm. :)

Herkese tekrar mutlu haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder