24 Aralık 2014 Çarşamba

2015 Wishlist

Herkese merhaba!
Yeni yıla girmemize sayıla günler kala dilek listesi hazırlamak artık bir gelenek haline geldiğine göre benimde hazırlamam farz oldu.
Bu yıl acısıyla tatlısıyla benim açımdan iyi geçti, umarım 2015 ben dahil hepimize sağlık, huzur, mutluluk, para ve başarı getirir :)

Bu sene ki dilek listemde daha çok kozmetik ağırlıklı şeyler var.
İşte benim 2015 için dilek listem :)

1. Mac - Diva
2. Mac- 263 Numaralı Fırça
3. Chanel - 573 Numaralı Oje
4. Real Techniques - Starter Set
5. Benefit - Porefessional
6. Phillip Lim - Pashli Mini Satchell
7. Chanel - Vitalumiêre Aqua
8. Nike - Air Force
9. Hourglass - Ambient Lighthing Powder
10. Giorgio Armani - Si


Benim yeni yıldan istediğim şeyler bunlar, peki siz kendinize yeni yıl için dilek listesi oluşturdunuz mu? :)

2 yorum:

  1. Ya bende bu wishlist den yapmak istiyorum, nasil yapiliyor? Aradim ama bulamadim bir türlü ;)

    YanıtlaSil
  2. ay simdi buldum polyvore dan yapiliyormus :)

    YanıtlaSil