24 Kasım 2014 Pazartesi

Farmasi BB Krem İncelemesi


Merhaba, herkese mutlu haftalar :)
Direk konuya girmek istiyorum kullandığım bb krem bitti, normalde maybelline bb kremini kullanırdım hatta ilk defa bir ürünü 2 defa alıp düzenli kullandım ama bu sefer bittiğinde değişikliğe gitmek isteyip yeni bb krem aradım.

İnternette Farmasi bb kremi görünce merak ettim, denemek istedim ve bir temsilcisine ulaşıp tester istedim oda sağolsun testerları gönderdi.
Beğenince de tam boyunu satın aldım.


İlk elime aldığımda bana yanlışlıkla deneme boyu falan mı yolladılar dedim bu kadar minik görünce ama değil, hatta maybelline bb kremle karşılaştırdım o 30 ml bu 50 ml'lik bir ürün :)



Ürünün vaatleri bunlar, mimik ve yaşlılık çizgilerim yok onlar hakkında bir şey diyemiycem fakat diğer vaatlerinin hepsini yerine getiriyor.





Olumlu yönleri:
  • Bir kez bahsettiği gibi çok hafif bir ürün, yüzünüzde olduğunu hissetmiyorsunuz. Yoğun değil, ince ve biraz homojen yapıda.
  • Yüzümü yumuşacık yapıyor.
  • Kapatıcılığı orta. 
  • Yüzümdeki renk eşitsizliğini çok iyi dengeledi.
  • Çok güzel kokuyor. Aslında parfüm içermesi iyi bir şey değil ama yinede sevdim. :) 
  • Nemlendiriciliğide gayet iyi.

Olumsuz Yönleri:
  • Olumsuz yönlerine gelirsek renk skalası çok kısıtlı, sadece iki renk var Açıktan Ortaya ve Ortadan Koyuya. Ortadan Koyuya bana çok koyu geldi o yüzden Açıktan Ortaya rengini aldım, rengi iyi fakat renk alt tonu bariz pembe, tek problem bu benim için.

6 yorum:

  1. Güle güle kullanın... Blogladım cnm...
    Ayrıca Farmasi ürün siparişleri için profilimize uğramanız yeterli!

    YanıtlaSil
  2. Farmasinin merak ettiğim ürünlerinden biri bu. Blogunu izlemeye aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen bir temsilcisinden tester isteyebilirsin, bu konuda cimrilik etmiyorlarlar :)
      Teşekkür ederim, blogunu hemen ziyaret ediyorum. Sevgiler :)

      Sil
  3. Farmasi ürünleriyle henüz tanışmadım malesef :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ürünleri var, tavsiye ederim dene bence :)
      Teşekkür ederim, hemen bakıyorum. :)
      Sevgiler.. :))

      Sil