6 Ekim 2014 Pazartesi

The Balm - Down Boy ve Frat Boy Allık Yorum

Merhabalar :)
Ben direk konuya girmek istiyorum en merak ettiğim allık The Balm'ın bu iki allığıydı. 
Birini indirim öncesi birini indirim sırasında satın aldım.
 Normalde 34,50 TL, indirimde ise 17 TL civarıydı sanırsam.

Down Boy çok tatlı bir bebek pembesi renginde, favori allığım oldu kendileri :)

Frat Boy ise şeftali renginde bir allık.

Bu iki ürün hakkında düşündüklerime gelirsek;
  • Tek ve en kötü tarafları çok tozutmaları,
  • Yüksek pigmentli oldukları için fırçayı biraz dokundursanız gayet olumlu sonuç elde edebiliyorsunuz,
  • Kalıcılıkları ise fazlasıyla tatmin edici, gece makyajımı çıkarırken pamuğa hiç olmadığı kadar çok allık geliyor,
Ve tabii dış görünüşüne değinmiyorum bile, o kadar ciciler ki :)
Ben çok beğendim, eğer allık arayışındaysanız The Balm'ın allıklarını şiddetle tavsiye ederim. :)


Hoşçakalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder