11 Ekim 2014 Cumartesi

Real Techniques Expert Face Brush ve Setting Brush İnceleme

Merhaba, herkese mutlu hafta sonları :)
Bugün kozmela.com'dan verdiğim fırça siparişlerim geldi, uzun zamandır Real Techniques fırçaların metnini duyup merak ediyordum internette araştırırken online olarak satıldığını görünce hemen satın alayım dedim.


Ve ben bayıldım bu fırçalara hakikaten anlatıldıkları kadar varmış :)

Bir kez görünüşlerinin şekerliğini geçtim gerçekten çok kaliteli fırçalar öyle ki Mac fırçalarla bile yarışır, setting brush 20 TL Expert Face Brush ise 25 TL idi tek problem kargo ücreti ve kapıda ödeme ücretiyle 10 TL fark daha ödemeniz gerektiği. 

Expert Face Brush'a aşık olmuş olabilirim :))
Gelir gelmez hemen denedim fondöteni nasıl sürüyor falan diye, kesinlikle süper!
Bir kez doğal bir bitirişi var fırçalarda en uyuz olduğum taraf olan fırça izini bırakmıyor.


Tasarımı normal fondöten fırçaları gibi değil biraz yuvarlak bir fırça.

Sık kıllı bir fırça bu yüzden fondöten emmiyor yüzünüze gayet güzel yediriyor yani fondöten israfı olmuyor.

Setting Brush 
Bu fırçayı concealer sürmek için almıştım ama artık sadece göz altımı sabitlemek için kullanıyorum, kesinlikle concealer fırçası değil. :/

Expert Face Brush gibi sık kıllı değil, internette kıl döktüğüne dair bir kaç şey okudum umarım böyle bir durum olmaz bende. :)


Hem uygun fiyatlı hemde kaliteli olduklarından ilk olabilir ama kesinlikle son Real Techniques fırça alışverişim  olmayacak.
Far, karıştırma, allık ve pudra fırçasıda almayı düşünüyorum yine Real Techniques'den :)
Ben iki fırçayıda çok sevdim, umarım postumu beğenmişsinizdir herkese güzel hafta sonları dilerim.

Hoşçakalın. :))


Twitter       İnstagram      Facebook

4 yorum:

  1. just WOW

    N@NY

    come & drop me some love on my blog,,

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. Gerçekten fiyatlari çok uygunmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, evet gerçektende uygun fiyatlılar :)

      Sil