16 Ekim 2014 Perşembe

Maybelline One by One Maskara İncelemesi


Selam!
Bu ara trend yazısından çok inceleme yazısı yapıyorum, umarım sizi sıkmıyorumdur.
Dün yeni bir maskara aldım, aslına bakarsanız uzun zamandır ilk maskaram bu.
Nedendir bilmem ama maskara kullanmak bana eyeliner kullanmaktan daha zor geliyordu.
Bende araştırma yapıp bana en uygun maskarayı satın almaya karar verdim ve Maybelline One by One maskarayı aldım.
Artık maskara deyince akla ilk Maybelline geldiği için yine bu markayı tercih etmek istedim daha önce yine Maybelline'nin The Falsies Black Drama Extreme maskarasını deneyip nefret etmiştim o maskaradan ne kadar nefret ettiysem bunuda o kadar sevdim :D



  • Fırçası taraklı dikenli fırçalardan, ben çok sevdim,
  • Kirpikleri tek tek ayırıyor, 
  • Topaklanma ikinci kattan sonra oluyor oda minimum seviyede,
  • İnce kirpiklerden muzdarip biri olarak kirpik belirginleştirmesi ve uzatmasınıda başarılı buldum,
  • Sabit bir fırçası var, esnek fırçalardan nefret ettiğim için buda olumlu bir yönü bence,
  • Fiyatıda makul ben 21 TL verip aldım.


Öncesi:

Tek kat sürüm sonrası:

Benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. :)
Sizce nasıl? Beğendiniz mi?? 
Yorumlarınızı bekliyorum. :))
Herkese şimdiden çok güzel hafta sonları dilerim,
Hoşçakalın! :)


Twitter       İnstagram      Facebook

6 yorum:

  1. Benim de çook memnun olduğum makul bir fiyatlı rimel, resimli örneğindeki gibi direk fark ediyor!
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hemen farkediyor. Fiyat performans açısından bakarsak süper bir rimel bence. :)

      Sil
  2. Bencede cok güzel duruyor, tek tek belli oluyor kirpikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu rimeli favorim yapanda bu özelliği oldu, kirpikleri tek tek ayırıp belirginleştiriyor :)

      Sil
  3. Güzel durmuş. Kirfikler güzel ayrılmış. Sevdim. Ben de bloğuma bekliyorum seni sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen ziyaret ediyorum blogunu, sevgiler. :))

      Sil