6 Ekim 2014 Pazartesi

GRATİS Kozmetik-Bakım Alışverişi

Herkese selam! :)
Fotoğraf makinemde bir sorun vardı bu yüzden son zamanda yaptığım kozmetik ve bakım alışverişlerini bloga girememiştim, şimdi sorun halloldu ve bende hemen post yapayım dedim. :)
Bu alışverişler hem bayram öncesi hemde bayram indirimi dahilinde Gratis'ten alınmış ürünler.
Sadece lazım olan şeyleri almaya çalıştım ileri ki günlerde hepsinin yorum postu gelecek :) 

The Balm allıklar :)
The Balm allıkları çok merak ediyordum sonunda satın alabildim :)


Takip edenler bilir genelde kullandığım şampuan Gliss fakat uzun zamandır kullandığım için saçıma her hangi bir tesir ettiği yok bu yüzden şampuanımı değiştirmek istedim, 10 gündür kullanıyorum şuan için yorum yapamayacağım. Umarım hayal kırıklığı olmaz.

Uzun zamandır bu kiti merak ediyordum yakında bu kit içinde bir yorum postu yapıcam.

Kış kapıda sayılır, dudaklarım çatlamaya başladı bile bu yüzden bir dudak koruyucu almak farz olmuştu. Blistex'i aldım, çok memnun kaldım nemlendirmesi süper. :)

Deneme amaçlı aldım, malesef beğenmedim. 

Fondöten süngerleri bu kadar revaçtayken bende deneyeyim dedim lakin benim denediğim bu sünger berbat çıktı. Fondötenin yarısını emiyor, sünger sökülmeye başladı hiç tavsiye etmiyorum internetten 2 tane Real Techniques fırça siparişi verdim, bakalım onlar nasıl. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder