15 Ağustos 2014 Cuma

Tatilde Alışveriş

Tatildeyken yiyip içme kadar mutluluk veren diğer şeyse alışveriştir, nedense tatildeyken en çok aksesuar satın alıyorum.
Bu yazda tatil alışverişim yine aksesuarlardan oluşuyor. :)
Buarada her çalışkan blogger gibi benimde yediğim yemeklerin fotoğraflarını çekmem gerekirdi fakat ben fotoğraf çekmek aklıma bile gelmeden hepsini silip süpürdüğüm için malesef yediğim yemekleri sizlerle paylaşamıyorum.
Ama kendimle gurur duyuyorum tatilden tek bir gram bile kilo almadan geldim :))
Her neyse işte tatil alışverişim;

Sade kolyeler çok moda oldu, her şeyle uyum sağlıyor ve çok elegan bir görünümü var. :)

Bu büyük zincir kolyenin rengine aşık olarak satın aldım buarada fotoğraf makinemin güzel çekmeyeceği tuttu bu yüzden çok özür dilerim :)

Atatürk imzalı bu yüzüğe bayıldım, gururla takıyorum :)

Aquamarine taşlı bu bilekliği aldığım andan itibaren sürekli takıyorum, aşık olmuş olabilirim. Çok egzotik bence :)

Uğur getirsin diye bu işlenmemiş ametisti satın aldım, yanımdan ayırmıyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder