5 Temmuz 2014 Cumartesi

Sadece Ayakkabı Alacakken Ayakkabıyla Uyumlu Aksesuarda Alan Mağdur Kadınlar

Selamlar!
Kronik kadın hastalığı olan alışveriş takıntısını bambaşka boyutlara taşıyan ayakkabı aşkına tutuldum, ne kadar alsamda kendimi durduramıyorum doyamıyorum almaya :)
Tabii benim gibiyseniz bir ayakkabıya bakarken onunla kombinleyebileceğiniz kolye, gözlük arayışınada girebilirsiniz. :)

Örnekteki gibi:
Bir kaç gün önce sezon modası yüksek tabanlı beyaz bir sandalet aldım, öyle rahatlar ki ayağımdan çıkarasım gelmiyor.
Rahatlığı kadar görünüşleride süper, aldığımdan beri jean, etek ve şortlarımla denedim hepsiyle harika duruyor :)

Sonra ne zamandır gözüme kestirdiğim ama bir türlü almak kısmet olmayan pembe kuvarslı kolyeyi sandeletimle yapacağım kombinde şık durur diye aldım :P
(En kısa zamanda uzun bir zincir alıp onunla kullanmayı düşünüyorum :))

Ve son olarak Vans markalı pek şık tasarımlı güneş gözlüğünü aldım :)
Sıradan olmayan ama çok abartıyada kaçmayan güneş gözlüklerine bayılıyorum, bu gözlüğümüde seve seve kullanıcam :)

Böylece sandalet alacakken aksesuar alışverişide yapmış oldum anlayacağınız, bu gidişle tatile gidemeden tüm paramı bitirip evde pinekliycem tüm yaz.

Mutlu haftasonları!


Twitter       İnstagram      Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder