29 Haziran 2014 Pazar

Herkesin Dolabında Olması Gereken 10 Basic Parça

Selam!
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba, şuaralar o kadar bitkinim ki benim gibi bir internet bağımlısı bile internette vakit geçirmeyi azalttı. Malumunuz sanki cehennemdeymişiz gibi kavurucu sıcaklar geldide.
Sıcaktan nefret ettiğimi söylemiş miydim?
O kadar sıcak ki kendimi köprüden boğazın serin sularına atasım geliyor, beyin hücrelerim sıcaktan yanıcakmış gibi hissediyorum neredeyse banyoda yatıp kalkıcam.
Dışarı desen katiyen çıkamıyorum, evler sıcak ama dışarı dahada sıcak olduğundan dolayı.
Her neyse bu kadar şikayet yeter, gelelim asıl konumuza.
Sizler için herkesin dolabında olması gereken, zor zamanlarda hayat kurtarıcı parçaları derledim, başlayalım! :)

Vol 1
Beyaz tshirtten daha basic ne olabilir ki zaten :) 
Yazın incisidir, pek severim kendilerini :D

Vol 2
Özellikle yaz günlerinin kurtarıcısı kot şort, yazın bi kot şort bide beyaz tshirt olsun bize bişey olmaz! :)

Vol 3
Converse'inde basic parçalar arasında olması gerektiğini düşündüm çünkü her şeyle uyum sağlayan bir ayakkabı. Maskülen, feminen yada spor, her tarzla kullanılabilir bir parça.

Vol 4
Yaz için beyaz tshirt neyse kış içinde beyaz gömlek odur. :)
Her türlü şort, pantolon, jean yada eteğe uyum sağlar, risksiz bir parçadır :)

Vol 5
Bu kış edindim bu sigarette pantolonlardan, efendime söyliyim trikolarımla, sweatshirtlerimle bir güzel oldular ki sormayın. :)
Çabasız şıklık için bir sigarette pantolon edinin, çok seveceksiniz! :)

Vol 6
Ben pek haz etmem kendilerinden fakat bunca kişi giyiyorsa bir hikmet vardır diyorum :)

Vol 7
İşte jeanler arasında en sevdiğim model!
Piyango bana vurursa boyfriend jeanlere yatırım yapmayı düşünüyorum, bakalım kısmet :P
Yazın tshirtleriniz ve askılı bluzlarınızla, kışın kazaklarınız, trikolarınız ve gömleklerinizle giyebilirsiniz. :)


Vol 8
Bir diğer basic parça ise siyah kot pantolon, yine her türlü gömleğin, bluzun ve tshirtün altına çok güzel duracaktır. Hem bu sezon yırtık siyah kotlar çok moda! :)

Vol 9
Genelde maskülen tarzda kullanılır ama ben spor kombinlere daha çok yakıştırıyorum bu parçayı :)

Vol 10
Giyebileni alnından öptüğüm, aşırı estetik duran ama 1 saatten fazla giyildiğinde insanın canına okuyabilen şahesere geldi sıra.
Her türlü jeanin, pantolonun, eteğin veya elbisenin altına süper duruyor.
Her ihtimale karşı dolabınızda bulundurun derim ben, sonuçta gülü seven dikenine katlanır dimi? :)


Bu posttan anlaşılacağı üzere en çok siyah ve beyaz kıyafetleri seviyorum ki haksızda sayılmam, siyah ve beyaz her sezon modadır, zamansız renklerdir.
Ve üstte görmüş olduğun parçaların hepsi modası geçmeyecek kült parçalar. :)
Basic parçaların en güzel yanı çaba harcamadan şık ve cool olmaları, mesela benim gibi kararsız biriyseniz dolabında başında yarım saat bekleyip çeşitli renkli pantolonlar, etekler, bluzlar deneyip yine beyaz tshirt ve jean giyersiniz :)
Ve geldik bir postun daha sonuna, umarım okurken zevk almışsınızdır.

Hoşçakalın! :)

Twitter       İnstagram      Facebook

6 yorum:

  1. Harika bir post olmuş canım. Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, çok teşekkürler :))

      Sil
  2. Okuması çok keyifli oldukça yararlı bir post olmuş!

    http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, teşekkürler :)

      Sil
  3. wow , amazing display for all ootd basics

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    YanıtlaSil