5 Haziran 2014 Perşembe

Moda Faciaları Bölüm 1 : Birkenstock Trendi


Herkesin bildiği üzere moda her daim değişken bir olgu, ve kimi zaman farklı hatta saçma olabiliyor.
Şuan sezon modası olarak geçen terlikler style bloggerlarının, moda editörlerinin ve sosyetik trendsetter hanımların ayağından çıkarmadığı banyo terliği gibi olan terlikler fazlasıyla hit olmuş durumdalar.
Bu trendi hiç sevmediğimi söylememe gerek yoktur her halde?
Bence aşırı çirkinler, öyleki plajda bile tercih etmem.
Babamın yazın giydiği model terlikleri-sandaletleri ilik gibi hatunların ayağında görünce derin bir üzüntü yaşıyorum :/
Son olarak lütfen hanımlar sırf moda oldu diye bu çirkin şeyleri giymeyin, bakın rica ediyorum :)
















Son söz yine sizin, siz bu trend hakkında ne düşünüyorsunuz?? :))

4 yorum:

  1. kombinler harika bu terliklerden sık sık göreceğiz bu yaz :)

    YanıtlaSil
  2. moda diye giymem , rahat oldukları için giyerim ben:) ama gercekten ortopedik ve çok rahatlar, yüzyıldır olan bir terlik markası bu sene hit oldu, eskiden sadece turistler giyerdi rahat gezsinler diye =) bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  3. Ben asla giymem ama tatil yerlerinde giyilir bence. Hm taşlı olanları gördüm. Gözümüz yavaş yavaş alisir inşallah. Güzel bir post olmuş canım :)

    YanıtlaSil