3 Mayıs 2014 Cumartesi

Yaza 1 Ay Kala

Merhaba!
Herkese mutlu haftasonları dilerim. 
Mayıs ayına girdik, Haziran'a yani artık yazın başlamasına 1 ay kalmış bulunmakta.
Çoğu kişi tatil planlarına başladı bile bu kişiler arasında bende varım şimdiden kafamda o kadar fikir, plan ve program var ki hangi birini uygulamaya koyarım hiç bir fikrim yok.
Bir kez bu yaz tatilimin her anını programlayıp tadını çıkarmak istiyorum ikincisi bu yaz için kafamda bir dergide çalışma fikri var, staj için bir kaç yere başvurucam ki hayatımda hiç çalışmamış bir insanım nasıl bir deneyim olur bilemiyorum :)
Bir yerde uzunca bir tatil değil bir kaç yerde kısa tatiller yapmak istiyorum, bakalım zaman ne göstericek.
Ve son olarak bol bol yaz alışverişi yapmaya hazırlanıyorum bu kış çok az alışveriş yaptım artık acısını çıkarma vakti, gelsin mayolar, bikiniler, kot şortlar :)










Hoşçakalın! :))

Twitter       İnstagram      Facebook

4 yorum:

  1. Başlığına bayıldım inşallah güzel bir yaz olur hepimiz için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım öyle olur. Şuan herkesin iyi zaman geçirmeye ihtiyacı var, seninde yazın güzel geçer umarım. İçimde bu yazın güzel geçiceğine dair bir his var. :)

      Sil
  2. Iskocyada hala 7 derece hava. Vallahi artik gunes gormezsem bunalima felan giricem -_-
    Mayis ayini seviyorum cunku 13'u dogum gunum :) Bahara bu yuzden ayri bir asigim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman biraz hava değişimi yapalım sen İstanbul'a gel ben İskoçya'ya gideyim bir kaç günlüğüne, İskoçya'nın mimarisi çok hoşuma gidiyor :) Şimdiden kutlu olsun doğumgünün buarada :)

      Sil