11 Mayıs 2014 Pazar

Anneler Günü Kombini


Herkese selam :)
Bizim anneler günü klasiğimizdir, her özel günde olduğu gibi anneler günündede giyinip süslenip hep birlikte annanneme gideriz. Geniş bir ailem var dayılarım, teyzelerim cümbürcemaat annanneme dolarız, anannemde bayram havasıyla bir sürü güzel yemek döktürür :)
Bugünde ananneme gidicez, bende giyindim ve ilk defa style fotoğrafı çektirdim.
Açıkçası baya zormuş, özellikle fotoğraf çektirmeyi sevmeyen ve her şeyide beğenmeyen birisi olarak bu zorluk dahada artıyor.
Başlangıç olarak evde fotoğraf çektirmek daha iyi olur diye düşündüm. 
Fotoğrafları kardeşim Damla çekti, sağolsun tüm kaprisimi çekip tüm huysuzluğuma sabırla katlandı :P
Fotoğrafları amatör olarak dijital kamerayla çektik bu yüzden fotoğraflar pek profesyonel değil, o yüzden üzgünüm :)





Sunglasses-Güneş Gözlüğü: American Eagle
Shirt-Gömlek: Collezione
Knıtwear-Triko: Koton
Jean: Levi's
Shoes-Ayakkabı: Pembe Potin



Twitter       İnstagram      Facebook

8 yorum:

  1. Harika olmuşsun canım. Daha sık kombinlerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, mümkün oldukça daha sık ekliycem :))

      Sil
  2. kombinini beğendimm :) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir kombin olmuş çizgililere bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloglavin de takip ettim sizin de takip etmenizi umuyorum iyi bloglar <3 http://www.bloglovin.com/rnx23

    YanıtlaSil