25 Nisan 2014 Cuma

Ordan Burdan Alışveriş

Selamlar :)
Hafta sonu her taraf çok kalabalık olduğundan kimse beni o iki gün dışarı çıkartamıyor, bende bugün çıkıp ihtiyacım olanları alayım dedim. :) 
Avm-market-butik vs dolaştım bir kaç şey aldım, hazırsanız yaptığım alışverişi göstermeye başlıyorum.

Ben kozmetik ve bakım alışverişlerimi Vatan marketin kozmetik bölümünden yapıyorum, bu Garnier makyaj temizleme suyunu almak için uğradım iyiki de uğramışım Garnier ürünlerinden bir alana istediği bir Garnier ürünü bedava, yani ben bu iki makyaj temizleme suyunu 17 TL'ye aldım. Artık uzun bir zaman makyaj temizleme sıkıntısı çekmem :)
Golden Rose 236 numaralı oje ise 1,75 TL.

Ne zamandır aradığım gömleği Collezione'de bulunca kaçırmadan aldım :)
Fiyatı 30 TL

Geçen ay hiç dergi almadım aslında bu ayda almayayım diyordum kiii görünce dayanamadım attım alışveriş sepetine :)

Deneme amaçlı hazır noodle'lardan aldım, bakalım nasılmış :)


Şimdilik hoşçakalın, mutlu haftasonları! :) xxxx

Twitter       İnstagram      Facebook

6 yorum:

  1. Bende şçöyle zel bir yeşil oje arıyordummm bununda tonu çok zelmiş, yarın inceleyeyim biraz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojenın biraz daha yeşile kaçık olanı vardı bende de bitince bunu aldım, yazda kapıya dayandı yeşillenelim biraz dimi :)))

      Sil
  2. " Şöyle güzel " i yazamamışım sanırım geç farkettim özüüür :) klavyemde dokunmatik algısı bitmiş sanırım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil, bu konuda en mağdur olan insanlardan biri olarak seni gayet iyi anlıyorum :D Önemli olan yorum yazman canım :))

      Sil
  3. süper uygunmuş yahuu garnierler :)

    YanıtlaSil
  4. Evet, çok uyguna geldi şansıma :)

    YanıtlaSil