26 Nisan 2014 Cumartesi

Golden Rose 236 Numaralı Oje Deneyimim

Selamlar :)
Artık baharda geldiğine göre pastel tonlarına merhaba dememiz gerek, bende bu fikirden yola çıkarak dün nil yeşili renginde oje aldım :)
Bugün deneme fırsatı buldum ve bu tonlara cidden bayıldığımı tekrar anladım, ojelerde genelde koyu tonları sevmeme rağmen pastel tonlara karşıda bir zaafım var özellikle yazın pastel tonlarından başka oje süresim gelmiyor. :))
Gelelim ojenin özelliklerine,

İyi yanları:
  • Rengi! Rengine bayıldığımı zaten anlamışsınızdır :)
  • Golden Rose ojelerinin fırçalarını seviyorum, diğer ojelerden ziyade sürümü kolay oluyor.
Kötü yanları ise:
  • Tek kötü yanı rengini iki kat sürdüğünde vermesi, kıvamı ( yapısı mı deniyordu bilemiyorum:D ) daha koyu olsa çok daha iyi olurdu. 

(İki kat sürdükten sonraki hali:)


Herkese mutlu haftasonları, hoşçakalın!

Twitter       İnstagram      Facebook

2 yorum: