11 Nisan 2014 Cuma

Bahar

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba.
Bu aralar pek yazasım yoktu, her mevsim değişikliğinde hastalanan ve bu nedenden keyifsiz olan biri olarak baharınızı yeni kutluyorum. :)
Benim en sevdiğim mevsim ilkbahardır, beni tanıyan bilir yazı pek seven bir insan değilim aşırı sıcaktan hiç bir zaman hoşlanmamışımdır.
Çocukkende yazın sadece akşamları dışarı çıkardım, şuandada pek bir farkı yok yaz tatiline gidince bile akşama doğru dışarı çıkıp denize girerim. :)
Ama bahar öyle değil, sıcaklığı yerindedir bunaltmaz, güneş rahatsız etmez, yağmur yağar, çiçekler açar özellikle İstanbul'da Emirgan'daki laleler her defasında kalbimi çalmayı başarır :)
Çoğu insan havanın güzelliğini fırsat bilip sahillere, parklara akın eder.
Bence bahar tüm mevsimlerin detoksu. :)
Mümkün olsaydı baharı kucaklamak isterdim o kadar seviyorum yani :))

Her neyse baharınızı en içten dileklerimle kutlar hepinize mutlu, huzurlu bir haftasonu dilerim. :)

Twitter       İnstagram      Facebook

4 yorum:

  1. Ben baharı severim ama en çok yaz ayını seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende niyeyse çok sıcağı sevemiyorum. Bahar daha iyi geliyor bana. :)

      Sil
  2. sonbaharın yağmurlarına değişmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharıda severim ama bence sonbahar fazla dengesiz bir mevsim ve bu yüzden her sonbahar hasta oluyorum :/ Ama tabii yinede baharın her türlüsü candır :))

      Sil