5 Mart 2014 Çarşamba

Dudak Deseni Trendi

Herkese selam!
Yine bir trend yazısı ile karşınızdayım. 
Bu ara nedense pek yazasım gelmiyor, bu yazı haricinde daha bir kaç tane daha bekleyen yazı var ama bir türlü oturup yazmak kısmet olmadı. 
Dinlenmeye o kadar ihtiyacım var ki anlatamam, ve şuan ufakta olsa bir tatil için neler vermezdim.
Ha birde söylemeyi unuttum bu aralar hastanelerle uğraşıyorum, uyurken çenemi sıkmam ve bunun neden olduğu baş dönmesi, baş ve çene ağrısı nedeniyle doktora gittim. 
Tomografi ve EEG istedi, tomografiyi pazartesi günü çektirdim (aşırı korkunç bir cihaz olduğunu düşünüyorum,benim gibi kapalı alan korkusu olan biri için fazla korkunçtu) 
EEG ise ayın 10'unda çekilecek. (Tamda İstanbul Moda Haftasının başlayacağı gün!)
Buara böyleyim yani :) 
Konu fazlasıyla saptı, trend yazacaktım göya :)) Neyse özür dilerim hemen konumuza dönüyorum.

Bu sezonun en iddialı trendi olmaya aday olan dudak deseni bu aralar her yerde kendini göstermeye başlamış durumda.
Her marka bir kaç tane bile olsa dudak desenine kreasyonlarında yer vermiş.
Zaten online alışveriş siteleri dudaklı bluzlardan, eteklerden vs yıkılıyor. :)
Acaba diyorum bende dudak şeklinde olan makyaj çantamı arada clutch olarak mı kullansam, hazır trendken :)







 



Bulabileceğiniz markalar: H&M, Twist, Topshop

Twitter       İnstagram      Facebook

2 yorum:

  1. bu trende bayildiiimmm küçük desenleri daha çok beğendim ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :))
      Benimde en çok hoşuma gidenler küçük desenlilerdi :))

      Sil