20 Mart 2014 Perşembe

Buaralar Ben: Kitaplar, Film ve Müzik

Selam!
Bu aralar sağlık sorunlarım yüzünden stresli günler geçiriyordum, sinirlenip üzüldüğüm zaman bana en iyi gelen şeyler ise; kitap, film ve müzik üçlüsü :)
Okumak beni sakinleştiriyor bu yüzden ne olur ne olmaz diye acil durumlar için bir kitabı saklıyorum öyle bir durumda kaldığım takdirdede açıp okumaya başlıyorum.

Bu sakladığım kitaplardan biride kız kardeşimin doğum günümde aldığı ''Senden Önce Ben'' isimli romandı.
2 günde okuyup bitirdim,
Aslında bu kitaptan çok umutluydum fakat yinede bana istediğimi veremedi. :/
Kitabın konusu(spoiler vardır):

Will hayatı uçlarda haşayan, zevk düşkünü, zengin, başarılı genç bir adamdır. 
Dolu dolu yaşadığı hayatı geçirdiği bir trafik kazasıyla alt üst olur. 
Maalesef hayatı boyunca yatağa mahkum olacak olan Will artık kendi için bir umut olmadığını düşünür.

Lou ise faslasıyla konuşkan, neşeli, çay düşkünü, sıradan bir hayatı olan farklı ama zeki bir kızdır. 
Garsonluk yaptığı kafe kapatılınca yeni bir iş arayışına giren Lou son çareyi hasta bakıcılık işinde bulur.
İşte tam bu bölüm birbirinden farklı hayatı olan bu iki insanın hayatlarının kesiştiği bölüm oluyor.
Dünyası griye dönmüş Will; Lou'nun rengarenk dünyasıyla karşılaşınca neler oldu peki?
İlk başlarda fazlasıyla sorun çıkartan ve herkese hödüklük yapan Will; Lou hayatına girince farklılık gösterdi.
Fakat içinde bulundukları zor aşk bile maalesef trajik sonu engelleyemedi.
Ben aslında çok umutluydum, Will'in iyileşeceğini, Lou ile mutlu mesut yaşayacaklarını, evlenip junior Will'ler junior Lou'lar yapacaklarını düşündüm ama olmadı :/

Will'in Lou'ya haksızlık ettiğini düşünüyorum ama Will'in yönünden bakıncada onada hak veriyorum, öyle bir karmaşık duygular içinde kalıyorsunuz okurken. :)
Sonuç olarak kitap güzel fakat dediğim gibi içim buruk kaldığından kitabı çok beğendiğimi söyleyemem.

Buara okuduğum diğer kitapsa ''Şahane Hatalar - Yeni Hayat''
Konusu:

Baş rol kahramanımız Haley, onu yönlendirecek olan ise sensin.
İlginç bir kitaptı, beğendim açıkçası.
Kitabı okumaya ilk bölümden başlıyorsun sonra ise tamamen senin tercihlerin hayatını belirliyor.
Kitapta birden fazla farklı son var, ben tüm sonları merak ettiğim için kitabı bir çok kez tekrar okudum ve sizi temin ederim başıma gelmeyen kalmadı. :)

Bu aralar en etkilendiğim filmlerden biri ''Kitap Hırsızı''

Cidden etkileyici bir filmdi. Kitabınıda alıp okumak istiyorum, bu isteğimin bir nedeni ise olayların ölüm meleğinin ağızından anlatılması.
 Filmdede o anlatıyor ama eminim ki kitapta çok daha etkileyicidir.
Buarada söylemeden geçemiycem kitaplar yakılırken burda benim bile içim cız etti,
Rudy'e bayıldım ben, o limon sarısı saçlarını öpesim geldi vallahi :)
Ve birde Liesel ile babası Hans'ın arasındaki ilişki var, o bağ müthişti. 
Bence izleyin :)
Filmin konusu detaylı bir şekilde Vikipedi'de yazıyor, okumak için TIK


Buara en çok dinlediğim müzik ise Röyksopp - Something In My Heart

Hoşçakalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder