11 Mart 2014 Salı

Blogumun 1. Yılı

Tekrardan merhaba, bugün ne yazık ki üzücü haberler aldık.
Hatta öyle ki blogumun 1 yılı doldurduğunu unuttum.
Maalesef Berkin Elvan 268 gün yaşam mücadelesinden sonra yaşamını yitirdi.
Biz bir kaç gün sonra hayatımıza devam ederken ailesi, yakınları o acıyı yüreklerinde sonsuza kadar taşıyacak.
Yapanlar, yaptıranlar utansın. Başka ne denir bilmiyorum.
Diğer yandan bloguma bakacak olursak geçen sene bugün blogumu açtım ve ilk yazımı yazdım.
İçimde buruk bir sevinç var.
Hiç bir şey ne Berkin'i nede diğerlerini geri getirebilir ama en azından yüreklerimize bir su serpmek adına Berkin'in ve diğer vefat edenlerin katilleri bulunarak adaletli bir şekilde yargılanıp cezalandırılırsa belki bir nebze olsun o evlat acısı yaşayan anneler ve babaların yüzü gülebilir.
Hepsine Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Umarım yakında güzel günler görürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder