16 Şubat 2014 Pazar

Trend Alarmı/Trend Alert-Slip-ons

Selam! :)
İşte yeni yükselen trend!
Bu sezonun en popüler ayakkabısı bu slip-on sneakerlar, slipperların yüksek tabanlı versiyonu olan bu ayakkabılar şu ara moda haftalarının gözdesi olmuş durumda özellikle leopar desenliler ve Celine'nin ekose desenli slip-on'u en çok tercih edilenlerden :) 
Ben bir kaç markada gördüm en kısa bir zamanda edinicem, alır almaz blogumda yer veririm zaten :)












Slip-on sneaker bulabileceğiniz markalar:



Twitter       İnstagram



6 yorum:

  1. Bende 3 tane var. Ama yine almayi düşünüyorum. En sevdiğim ayakkabı modelleri. Güzel bir post olmuş. Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu modelden 1 tane var ama gözüme kestirdiğim bir tane var onu alıcam mutlaka. :) Beğendiğine savindim, güzel yorumun için çok teşekkür ederim. :))

      Sil
  2. Looove slip-ons with snake print!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. i love the pull and bear ones!

    xo brie
    www.sophistifunkblog.com

    YanıtlaSil