21 Şubat 2014 Cuma

Sokak Stilleri 6

Selam!
Bugün haftanın en iple çekilen günü, güzel bir cuma gününden herkese merhaba. :)
Hazır moda haftaları peş peşe gelirken bende sizler için yine harika sokak stilleri derledim.
Her ne kadar pek renkli şıkır şıkır bir tarzım olmasada sokak stillerinde hep renkli stilleri severim, bu yüzden genelde sokak stilleri kategorisine hep rengarenk ve tek düzelikten uzak stilleri layık görürüm.
Lafı uzatmadan sizi yine rengarenk sokak stilleriyle baş başa bırakıyorum. :)




















 Bu ara dilime bu şarkı dolandı (dolandı derken yanlış anlaşılmasın fransızcadan en ufak bir çaktığım yok melodisini mırıldanabiliyorum yalnızca) o yüzden bu şarkı haftasonuna ithaf edilmiş bir şarkı olsun diyorum ve postu noktalıyorum. Şimdiden herkese muhteşem bir haftasonu dilerim :)


Twitter       İnstagram

6 yorum:

  1. Cute pics!
    www.giusyslife.com

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım canım ne güzel fotoğraflar seçmişsin :) Özellikle pudra pembeli olanlar ve tütü etekli kombinlere bayıldımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim tatlım :)) Tam senlik o tütü etekler bence :)

      Sil
  3. Süper bir post, bütün sezon trendlerini vurgulamışsın..:)
    öpüyorum fıstık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Bende çok öptüm :))

      Sil