27 Şubat 2014 Perşembe

Paris Moda Haftasında Muhteşem Defile/ H&M - A/W14


Dün akşam Paris Moda Haftası kapsamında H&M izleyenleri mest eden muhteşem bir defile sergiledi, defileyi online Paris'ten canlı olarak izleme olanağı sağlandı. 
Şahsen ben bayılıyorum şu online verilen defilelere, ne güzel saatin 22:00'sinde giydim pijamalarımı, çerezlerimi hazırladım, oturdum laptopun başına bir güzel H&M defilesini izledim. :)
Defileye ilgi yoğundu, meşhur celebritylerde ordaydı. 
Miranda Kerr'den tutun, Olivia Palermo'ya kadar hepsi defileyi izlemeye gelenler arasındaydı.
Pretty Little Liars'ın meşhur Spencer'ı Troian Bellisario, Anna Dello Russo, Jourdan Dunn ve Jessica Alba'da davetliler arasındaydı.
Sahidende Paris'te canlı canlı izlemek vardı ama olanaklarımız kısıtlı maalesef, bir gün izlemek nasip olur belki kim bilir :)






Defileyi izlemek için:

En sevdiğim giyim markası olduğunu ve yine harika bir iş çıkardıklarını belirtmek isterim.
Günümüz trendlerini en iyi şekilde takip edip müşteriye en iyi fiyata sunmaya çalışan en kaliteli marka bana göre :)
Ne diyim, bir tek H&M olsun bana bir şey olmaz! :)

Hoşçakalın! :)

2 yorum:

  1. Sana katiliyorum canim trendler ve uygun fiyat ikilisinin birlestigi marka surekli ziyaret etmeye calisiyorum H&M i :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, AVM'lere her gittiğimde ziyaret ederim bende :))

      Sil