7 Şubat 2014 Cuma

Elie Saab Defilesi – Paris Fashion Week – Haute Couture İlkbahar/Yaz 2014

Herkese mutlu haftasonları dilerim,
2014 İlkbahar-Yaz Paris Moda Haftası defilelerine göz gezdirirken Elie Saab'ın muhteşem kreasyonuna rastladım.
Sizi temin ederim ki eğer bir film yıldızı olsaydım kırmızı halıda ilk tercihim Elie Saab olurdu.

Kreasyonda genel olarak transparan detaylar hakim, ama o cesur trensparan detaylara bile masumane bir hava katmayı başarmışlar.

Siyah her sezon moda :)

Fark ettiğim bir diğer şey kreasyona bir kaç kabarık elbise serpiştirildiği, prenses elbisesi gibi görünen kabarık elbiseleri özel gecelerde tercih edebilirsiniz. :)

Ve tabii ki ilkbahar-yaz kreasyonlarının olmazsa olmazı çiçekler! :)

Elbiselerin hepsi sanki birer peri masalından fırlamış gibiler, hepsi prenseslere layık kıyafetler. :))

Benim en sevdiğim şey renk çeşitliliği oldu, kreasyonda adeta gökkuşağı havası esiyor.

Tekrar söylüyorum elbiseler gerçektende peri masalından fırlamış gibi değiller mi?! :))

Malesef bu koyu sarı elbiseleri sevdiğimi söyleyemeyeceğim.

Bu uçuk pembe elbiseler bana baharı hatırlatıyor. :)

Favorilerimi sona bıraktım, sizcede harika değiller mi? Gerek renkleri gerek tasarımları olsun muhteşemler bence. :)



Twitter       İnstagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder