14 Ocak 2014 Salı

Yeni Golden Rose ve Golden Lady Nude Renk Rujlarım



Golden Rose Velvet Matte 07
Nude renk rujum hiç yoktu ilkim oldu kendileri :)
İlk olarak söylemem gerek ki bu rujun rengine hasta oldum, biraz pembeye bakan bir nude renk.
Ruj ismi gibi mat olduğundan yapısını çok sevdiğim söylenemez, benim gibi çatlak dudak mağdurlarının pek hoşlanmayacağı kusurları gösteren ve dudakları biraz kurutan bir yapısı var. 
Eğer dudaklarınız pürüzsüzse süper duruyor, ben peeling yapıp kullanmayı düşünüyorum.
13 TL.



Golden Lady Natural 44
Bu rujun rengi diğer rujdan daha farklı, pembeye değil kahveye bakan bir nude tonu her ne kadar pembeye bakan nude rujları çok sevsemde bu rengede bayıldım.
Yapısı açısından bakarsak nemli ve kolay sürülebilen bir ruj o yüzden çok hoşuma gitti.
Tam hatırlamıyorum ama 15,50 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım.

Golden Rose ve Golden Lady markalarını seviyorum gayet uygun fiyata kaliteli ürünleri var, yeni ruj arayışında olanlara önerim bu markalarada bir göz atmaları :)

Şimdilik bu kadar, hoşçakalın :)


Twitter       İnstagram

4 yorum:

  1. Rujların renklerine bayıldım süperler güle güle kullan canım izleyicinim bloğuma beklerim sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, teşekkürler canım :))

      Sil
  2. keşke bir de sürdüğünüz de fotoları görseydik, böyle rengi pek anlaşılmıyor da!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sürüp çekecektim ama dudaklarım kış sağolsun çatlak ve üstüne üstlük uçukla uğraşıyorum şuara, pek hoş bir görüntü olmaz diye çekmedim :/

      Sil