6 Ocak 2014 Pazartesi

Stil Sahibi Kadınlar: Betty Autier

Herkese selam!
Bugün sizlere stil sahibi kadınlar kategorime bir blogger daha eklediğim haberini gururla paylaşıyorum. :)
Belki tanıyanınız vardır Betty Autier ''Le Blog de Betty'' blogunun sahibesi, benim gördüğüm ennnn stil sahibi hatunlardan hatta öyle ki blogunu keşfettikten sonra bir günde tüm postlarına baktım ve hatta Blair Eadie'nin papucunu dama attım bile diyebiliriz :)
Bir stil blogundan ziyade birazda gezdim gördüm tarzı bir blogu var, Betty gittiği yerleride bloguna konu edip paylaşıyor. Ben zevkle ve severek takip ediyorum kendisini, çok değişik ve çok eğlenceli bir tarzı var ne demek istediğimi fotoğraflara bakınca anlayacaksınız :)
Aksesuar olarak çeşit çeşit bereleri ve şapkaları tercih ediyor en çokta bunu seviyorum zaten. Ben bu kızın tarzını çok sevdim, peki siz ne düşünüyorsunuz?



















Twitter       İnstagram

8 yorum:

  1. Gerçekten tarzı çok hoş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede, beğenmene sevindim. :)
      Buarada kot ceketli fotoğraflarıda sevdin mi merak ettim :D :):))

      Sil
    2. Tahmin etmiştim :))

      Sil
  2. cnm blogunu gezdim begendim ve takibe aldım :) bende senin gibi düşünüyodum ve bugün kendi blogumu açtım takip edersen çok sevinirim :) öpüyorum :) http://utopikmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blogumu beğendiğine sevindim :)

      Sil
  3. Bettynin tarzına bende bayılıyorum biraz çılgın olduğu için sanırım :)

    www.dilarakoseler.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çılgın ama bu çılgınlık onda eğreti durmuyor, yani bir şekilde o çılgınlıkla bütünleşmiş ve kendine yakıştırmayı başarmış :)

      Sil