27 Ocak 2014 Pazartesi

Grammy Ödülleri

Selam, herkese mutlu haftalar dileyerek yazıma başlıyorum :)
Gecenin 03:00'ünden sabahın 06:00'sına kadar oturup Grammy Ödül Törenini izledim. Değdi mi bari derseniz ı-ıh :/
Aslında ödül törenlerini çok severim ama ne biliyim pek sevemedim bu seferkini, beklediğim gibi geçmedi.
İstediğim sanatçılar hakettikleri ödülü alamadılar sinir oldum :D
Özet geçmek gerekirse:
Açılışı Beyonce yaptı sonra sevgili kocası Jay Z'de ona katıldı şarkı bitimindede güzel bir aile tablosu çizdiler :)

Katy Perry törende sahne alanlardandı, sadece sahne performansı güzeldi hiç bir masraftan kaçınmamış :P ama yinede Beyonce'un tek bir sandalye kullanarak yaptığı sahne performansı Katy'i 10a 20ye katlar söyliyim :)

Taylor Swift'in performansı bir acayipti, slow şarkıda resmen headbang yaptı, boynunu kıracağından endişelendim. Aşırı melankolik, kasıntı bir havası vardı. Şarkı bitimindede bir göz süzmeler melül melül bakmalar falan. Acayipti :P

Pink yine akrobatik bir gösteri yaptı, sonrada Nate Ruess ile birlikte Just Give Me A Reason'ı okudular  :)

Gecenin en beklenilen performansı Metallica'ydı

Gecenin maskotları hiç kuskusuz Daft Punk'ın robot adamları oldu, değil kafalarındaki kaskları çıkarmak konuşmadılar bile :) 
Ve değinmeden geçemiycem Pharrell Williams geceye pekte şık olmayan bir biçimde katılmayı tercih etmiş. Altına bir kot üstüne bir tshirt ve eşofman üstü geçirmiş kafasınada acayip tuhaf görünen bir şapka takmıştı. 

Gecenin en beklenmedik ismi Lorde oldu, aday olduğu 3 kategorinin 2sinden ödül aldı, oysa ki ben En iyi solo şarkı ödülü için Lorde'dan Royals'ı değil Justin Timberlake'ten Mirrors'u kesin gözüyle bakıyordum. Nedense Juatin Timberlake ödül töreninde bile yoktu zaten. Halbu ki benim ödül törenini izlememdeki ilk amaç onu muhteşem smokiniyle görmekti :)

Gecenin en ilginç anı ise toplu evlilik töreniydi, Mandonna performansını sergilerken salonda bulunan heteroseksüel ve eşcinsellerden oluşan 33 çift aynı anda evlendi. :)

Ve son olarak seçmece bir kaç kırmızı halı görüntüsü...
Anna Kendrick - Azzaro marka elbisesiyle ( Anna'nın elbisesinide üzerinde duruşunuda sevdim. :)

Colbie Caillatın -  Ezra Santos marka elbisesiyle ( kadının kim olduğuyla alakalı hiç bir fikrim yok ama elbiseyi çok sevdim, tabii elbisenin güzel olması kadına yakışacağı anlamına gelmiyor. Yakışmamış. )

Ariana Grande Dolce&Gabbana marka elbisesiyle ( Elbise güzel fakat eklemeden geçemiycem Allah aşkına sen en önemli törenlerden birine gidiyorsun o çoraplar ne?! )

Julia Roberts - Elie Saab elbisesiyle ( Geceye göre biraz fazla sade ve gündelik kaçtığını düşünüyorum ama yinede fena değil, hoş görünüyor. :)

Ciara - Emilio Pucci elbisesiyle ( Ciara karnı burnunda bir anne adayı bile olsa kırmızı halıdan uzak duramıyor, Kim Kardashian'ın hamileyken giydiklerini hatırlayınca Ciara'yı öpüp başıma koyasım geliyor açıkçası. )

Anna Faris - Fitriani marka elbisesiyle (En sevdiğim dizinin başrol oyuncusu olan, çoğu kişinin ''Korkunç Bir Film''den tanıdığı bu sarışın güzelin elbisesini pek beğendim diyemiycem. Daha iyi bir şey seçmesini isterdim. )

Taylor Swift - Gucci ( Taylor hep yaptığı gibi risk alıp başka bir şey denemeyerek tarzını koruyor, elbise iyi hoş güzel ama artık üzerinde hep aynı cins şeyler görmekten sıkıldım ben açıkçası. )

Pink - Johanna Johnson ( Pink'in elbisesinide beğendim yalnız tek beğenmediğim kısmı etek uçları oldu benim. Saten kullanılmamalıydı, sanki bacaklarına çarşaf dolamış gibi durmuyor mu sizcede? )

Rita Ora - Lanvin ( Elbise pek benim tarzım değil ama Rita'ya çok abes durmamış. )

Beyonce - Michael Costello ( Bir Beyonce birde Jennifer Lopez bıkmadı bu tarz elbiseleri giymekten. Beğenmedim. )

Madonna - Ralp Louren takımıyla ( Nasıl bir yorum yapsam bilemedim, Madonna'ya bu tarz gidiyor bence. :)

Katy Perry - Valentino elbisesiyle ( Tek kelimeyle berbat. Elbiseyide Katy'nin üstünde duruşunuda sevmedim. Marjinal olayım derken şebek oluyorlar ya en çok ona üzülüyorum. Bebek gibi kadınsın niye böyle hallere giriyorsun ki? Kendine düzgün bir stilist tut senden güzeli olmaz Katy'cim :)


Twitter       İnstagram

6 yorum:

  1. harika bir post !!
    izlemiş kadar oldum sayende saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. Canım bloğun çok güzel google friend connect'ten takip edemiyorum yalnız hata veriyor :(( Benim bloğuma da bekliyorum mutlaka ilgini çekecek şeyler var ;))
    Sevgilerle
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim blogumu beğendiğine sevindim :)
      google friend connect'ı nasıl hallederim bilemiyorum, bugünden beri hata veriyor :/

      Sil
  3. Katy Perry nin Valentino elbisesine inanamadım..

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılacak gibi değil ki zaten :)

      Sil