20 Ocak 2014 Pazartesi

Golden Rose matte 12 Oje

Selam!
Uzatmadan konuya geçmek istiyorum ne zamandır aradığım mat ojeyi sonunda buldum!
Geçen ay Golden Rose'un matte velvet siyah ojesini denemiştim, aslına bakarsanız onu mat oje diye almıştım ama simli bir oje çıkınca doğal olarak şaşırmıştım meğer o benim aradığım seri değilmiş dalgınlıkla yanlış ojeyi almışım yani ( ama diğer ojede çok hoş) napayım iki serininde dışı aynı sadece birinde matte velvet diğerinde matte yazıyor :) 
Her neyse demem odur ki sonunda sahiden bir mat ojem oldu ve kesinlikle favorim oldu bu ojeyi tek kelimeyle anlatmak gerekirse muh-te-şem!
Bayıldım! Kesinlikle tam istediğim gibi :)
Diğer Golden Rose ojeleri gibi tek katta mükemmel bir sonuç verdi, eksi bir yönünü görmedim açıkçası :))



Herkese mutlu haftalar :)



Twitter       İnstagram

6 yorum: