10 Ocak 2014 Cuma

Bugün Benim Doğumgünüm! :)

( çok esmer olmamama rağmen ailem bana kara biberim diye seslenirler pastayada öyle yazdırmışlar bebekken daha esmermişim:) )

Başlık biraz Teoman'ın şarkısına benzedi ama o kısmı es geçelim :) Bugün benim 18. yaş günüm, bilirsiniz çocukken hep 18 yaşına gelebilme hayali kurulur, bende o hayali kuranlardandım ama bugün diğer günlerden farklı hissetmiyorum, tuhaf değil mi? :)
O kadar hayal kur, plan yap ama sonra o yaşa geldiğinde hayallerinin gerçekleşmesinin kaç yaşına gelmenle alakası olmadığını anla. Hayat sürprizlerle dolu :)
Yani bugünün diğer günlerden 2 farkı var, ailem bana pasta ve hediye alacak diğer fark ise reşit olup yetişkin sayılacağım(ki yetişkin biri olmaya epey uzak sayılırım, hiç bir yetişkinin benim kadar sulu göz olduğunu sanmıyorum:)
Umarım hayatım en az hayal etttiğim kadar güzel olur bir gün, pastamın mumlarını üflerken tek dilediğim beni seven ve bana gerçekten değer veren dostlar kazanmak olucak. Dileğini söylersen gerçekleşmez dediklerinden hiç bir yaş günümde dileğimi söylemeyip sır misali sakladım ama bu sefer blogda yayınlıyorum, bakarsınız gerçek olur :)


(kötü çıktığımın farkındayım ama yeğenim Hayat çook tatlı çıkmış bu yüzden posta koymalıyım diye düşündüm ) :))

Herkese mutlu haftasonları! :))


Twitter       İnstagram

8 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun, hayal ettiklerinden daha güzelileri senin olsun :) 18 yaşına girmen seni değiştirmiyo aslında, insanların sana bakışını değiştiriyo.. Daha olgun davranman gerek koca bi kız oldun diyolar... Yani pekte beklediğimiz gibi olmuyor, ama bi yandanda özgür bağımsız olmak çok güzel.. Nice mutlu yaşlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın bu reşitlik meselesi beni değil insanları değiştiriyor :)
      Aslında özgürlük ve bağımsız oluvermişsin gibi görünülüyor ama değil yani gerçek anlamda kendi ayaklarımın üstünde durana kadar özgürlük ve bağımsızlık sadece iki kelime olarak kalacak, 18 olmakla iş bitmiyor yani maalesef :)
      Güzel dileklerin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Iyiki doğdun. Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu güzel yıllara cnm!

    YanıtlaSil
  4. canım nice yıllaraaaa,herşey gönlünce olsun.....
    çok öpüyorum çok çok.......:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim tatlım,
      Bende seni öpüyorum çok :)))

      Sil