30 Ocak 2014 Perşembe

Alışveriş :)

Selam arkadaşlar,
Geçenlerde yaptığım online alışverişlerin biri dün diğeri bugün geldi, online alışverişin en güzel yanı siparişin gelince heyecanla paketi açma kısmı bence :)

Markafoniden yaptığım alışveriş ise sadece çantadan ibaret, Daniel Klein'ın çantada ürettiğini bilmiyordum ama bu çantayı gördüğüm anda çok beğendim, hemen aldım. Fiyatı 79,99 TL :)


Gelelim 1V1Y'dan yaptığım alışverişe :)
1V1Y'ta Koton'un 2 ürün alana 3.sü bedava kampanyası vardı, kaçar mı hemen aldım tabii :)

Ne zamandır böyle bir pantolon istiyordum, 49,99 TL'ye aldım :) 


Kışın boğazlı ve balıkçı yaka kazak giymeyi çok seviyorum, bunuda görünce çok beğenip aldım lakin çok tüy döktüğünü fark ettim :/ Bu kazağıda 25,99 TL'ye aldım asıl etiket fiyatı 69,99 TL'miş ama :) 

Bedavaya gelen basic kazak :) 19,99 TL'miş, asıl etiket fiyatı ise 49,99 TL :)


Twitter       İnstagram

6 yorum:

  1. Çantaya bayıldım canım , güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güzel günlerde kullan güzel bir alışveriş olmuş canım :) )

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım hepsi çok cici şeyler :)

    YanıtlaSil