9 Ocak 2014 Perşembe

2013-2014 Bere Trendleri

Kışın kaçınılmaz bir numaralı aksesuarları haline gelmiş bereler bu sene her zamankinden çok daha moda!
Bu yıl sokak modasına damgasını vuran bir trend haline gelen bereler hemen hemen her yerde karşımıza çıkıyor. Bu trende aşık olduğumu bilmenizi isterim, keşke bu berelerin hepsi benim olsa diyorum! :)
Fazlasıyla çeşitli olan berelerden en revaçta olanı sloganlı olan bereler oldu diyebilirim. :)
Aslına bakarsanız bu sene sloganlı her şey moda ama şuan ki konumuz bu değil :)
Genelde bu bereleri Rock Chic tarzına yakıştırıyorum ama maskülen tarza bile yakıştığını gördüm, o kadar cool bir görüntü veriyor ki beğenmemek elde değil:)





ve birde pon ponlu şirin bereler var :) Ben o pon ponlu berelerde en çok ayıcık figürlü bereleri beğeniyorum bir ara LC Waikikide görmüştüm benzerini ama almamıştım keşke alsaymışım :/






Bir diğer favori beremse tül detaylı olan ve fazlasıyla feminen bir görüntü veren bu bereler :)



Bu birbirinden güzel berelerden hangisini seçeceğiniz size kalmış, hoşçakalın :))

Buarada bu tip bereleri bulabileceğiniz markalar: Topshop, H&M, Stradivarius, Bershka, Koton ve LCW.


Twitter       İnstagram

22 yorum:

  1. Tullu berelere bayılıyorum. Kotona baktım ama bulamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son tüllü bere fotoğrafı Koton'dan ama Koton'da bende bulamadım, bende çok beğeniyorum o tüllü bereleri :)

      Sil
  2. Bad Hair day'li bereye ihtiyacım oluyor bazı günler :))) Niyeyse pek sıcak bakamıyorum bu berelere, bana kesin yakışmaz diye :D Örgülü ponponlu ayıcıklılar candır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bad Hair Day'li bereye herkesin ihtiyacı oluyor bazen :)
      Ve kendine karşı bu kadar önyargılı olma, yakışır niye yakışmasın :)

      Sil
  3. Pandalı olan çook şeker yaa canım bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende de bir bere hastalığıdır gidiyor, özellikle bol ve ponponlu olanlardan toplamaya çalışıyorum:)))) bad hair day'i görmüştüm çok eğlenceli o:))) bide o yavruağzı pon ponluya bayıldım!
    blogunu çok sevdim cnm takipteyim beklerim ben de:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hiç sorma aynı hastalıktan bendede oluştu, her gördüğüm bereyi almak istiyorum :)
      Güzel yorumun için teşekkür ederim :)))

      Sil
  5. merhaba blogun çok hoş :) ben de beklerimm
    görşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, blogumu beğendiğine sevindim :))

      Sil
  6. http://www.addax.com.tr/?urun-15212-buyuk-ponponlu-sapka-s003
    bak hoşuna gidebilir belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinmiş sahiden, başka renkleride varmıymış bir bakayım :))
      Çok teşekkür ederim ilgilendiğin için :)

      Sil
  7. Bu tarz (bad hair day gibi) yazılı bereleri internet üzerinden satış yapan bir site önerebilir misin acaba? :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bir kaç defa gittigidiyorda denk geldim fakat aşırı pahalı satıyorlar sana tavsiyem dışardan almandan yana. H&M'de 20 TL'ye aldığım bereyi internet üzerinden 30-50 TL civarı arasında bir fiyata satıyorlar, parana yazık. :)

      Sil
  8. Bu tarz yazılı bereleri internet üzerinden satışa sunan siteler önerebilir misin ? :3

    YanıtlaSil
  9. cnm ayıcıklı bereleri nerde bulsbilirim ? çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende çok beğeniyorum ama bende hiç bir yerde bulamadım maalesef :/

      Sil
  10. sloganlı bereleri nerede bulabilirim biraz ucuz fiyata yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının sonunda belirttiğim markalarda sloganlı bereler mevcut. Eğer ucuza arıyorsanız İstanbul'da terkos pasajında vs vardır sanırım. :)

      Sil
  11. leoparlıyı nerden bulabilirimmm acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç bir yerde görmedim ama pasajlara bir bakın isterseniz. :)

      Sil