12 Aralık 2013 Perşembe

Ufak Bir Kozmetik-Kişisel Bakım Alışverişi

Takip edenler bilir benim alışveriş anlayaşım ayda bir-iki kez büyük alışveriş değil sık sık ufak tefek alışverişten ibaret :)
Yine küçük bir alışveriş yaptım, bakalım neler almışım :)


buycosmo.com'dan Essence marka 2 ruj aldım ve bayıldımmm hemen favori rujlarım oldular:) Rujların yapılarını olsun renklerini olsun çok beğendim, tamda parlak bitişli olmayan mat rujlar arıyordum aradığım yapıda rujlar çıkınca çok sevindim :) Buycosmo'dan alışveriş yapmayı seviyorum neden derseniz ordan alışveriş yapanlar bilir kapıda ödeme seçeneği var ve bu benim için çok iyi çünkü kredi kartından alışveriş yapmayı güvenli bulmuyorum :)

Essence Long Lasting Lipstick 01 Coral Calling (çektiğim fotoğraflarda koyu pembe gibi çıkmış fakat ruj aslında şeftalinimsi bir pembe)

Essence Long Lasting Lipstick 02 All You Need is Red

Nemlendirici arayışındaydım buaralar, kış geldi ve benim ellerimde soğuk havaya teslim olup kuruyup çatlamaya başladılar, sık el yıkama takıntısı olan birine kış soğuğu pek iyi gelmiyor. Blogger arkadaşım Aslıhan'ın tavsiyesiyle Neutrogena'ın hızlı emilen el kremini aldım, kullanmaya başladım bakalım şuan fena görünmüyor fakat nedense ellerim pul pul oldu.
Güncelleme: El kremi işe yarıyor, düzenli kullanımla ellerimdeki çatlakların hepsini onardı.

İpek marka makyaj temizleme pedi aldım ama pek beğenmedim bitince başka bir markanın ürününü deneyeceğim :)


Twitter           İnstagram

5 yorum:

  1. El kremi işe yaramadimi? Bende işe yaradi benim cildim yagli kuru bir cildim yok. Senin cildin cokmu kuru. Hepsini Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cilt tipim kuru maalesef, krem fena sayılmaz ama reklamda bahsettiği gibi 24 saat nemlendirme gibi bir şey söz konusu değil 1-2 saate ellerim tekrar kuruyor tazelemek gerekli yani :) teşekkür ederim :))

      Sil
  2. selam canım... bloğunu yeni keşfettim... bloğumda yılbaşı çekilişi yapıyorum seni de davet etmek istedim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. rujların renklerine bayıldımmm bende bloğuma beklerim :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/12/bebak-gul-suyu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, bende çok seviyorum rujlarımın rengini :)))

      Sil