25 Aralık 2013 Çarşamba

Ufacık Minicik Alışveriş ve Yılbaşı Öncesi AVM'ler :)

Beni tanıyan bilir yılın en sevdiğim zamanları yılbaşı zamanlarıdır, mağazaların ve dışarısının hatta evlerin süslenmesi, yeni yıl heyecanı bana müthiş geliyor :) Tabii genelde en gösterişli süslemeler AVM'lerin oluyor bugün Capacity AVM'ye gittim mağazaları dolandım, Starbucks'a girip sadece Aralık ayına özel çıkarttığı Toffee Nut Lattesini içip limonlu kek yedim(Toffee Nut Latte'yi abartıldığı kadar beğenmedim) ve yılbaşına özel süslemelerinin fotoğraflarını çektim(görüntüler kalitesiz özür dilerim, makinamı yanıma almayı unuttuğumdan telofonumla çektim:) AVM'ye girmeden Vatan markete girip ne zamandır aradığım görünce mutluluktan havalara uçtuğum makyaj çantasını ve Golden Rose'un siyah mat ojesini aldım :)





(Bu kulübenin önünde fotoğraf çektiremedim ya yanarım yanarım ona yanarım)


Duyduk duymadık demeyin 4 TL bu çanta :))))

Golden Rose - matte velvet

Bugünde böyle geçti :)


Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. Ooo Capacity'e gelmişsin, bir gün karşılaşabiliriz her an :)) Oje bende var çok güzel, çok memnunum, moru da çok güzel.. Bir de çanta nereden onu yazmamışsın, yoksa ben mi kaçırdım ? :) Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılaşalım tabii, aslında ben sık geliyorum capacity'e ama hiç karşılaşmadık :)) Valla yazdım, vatan marketin kozmetik bölümünden satın aldım çantayı :) ojeyi bende çok beğendim, başka renklerinide deneyeceğim :))))
      Bende çok çok öptüm

      Sil