18 Aralık 2013 Çarşamba

Saç Bakım Rutinim

Herkese selamlar :) Bugün size saç bakım rutinimden bahsedicem, yaşım genç olmasına rağmen saçlarım normal bir kadının ömrü boyunca kullandığı kadar boya gördü ama çok şükür hala yerindeler başkasında olsa muhtemelen saç kalmazdı çünkü :) Saçlarım aslında genetik olarak gür ve dirençlidir neden derseniz anneannem kansere yakalandığı dönemde kemoterapi süresince tek bir saçı bile dökülmemiş halada halk tabiriyle bir arabalar :) Genetik deyip boşvermemek gerek bir bakmışsınız kafanızda saç kalmamış değil mi? Her neyse o kadar işlem yapıp bakım yapmamak olmaz :) Şimdiii gelelim saç bakım rutinimee :)


Şampuan:Bana hediye olarak gönderilmesiyle keşfettiğim sonradan bir numaralı şampuanım olan argan yağı ve keratin içeren Down Under Naturals marka şampuan. Şampuanda önceliklerim saçı iyi temizlemesi, besleyip güçlendirmesidir bu şampuanda bu dediklerim aynen karşılıyor, çok memnunum şampuanımdan birde mis gibi kokması yok mu. Şampuan arayaşında olanlara duyurulur :)

Saç Kremi: Gliss sıvı saç kremini 1,5-2 yıldır kullanıyorum, öyle ahım şahım bir şey değil zaten kullanma sebebim saçlarımın kolay taranması, gür saçlı insanların en büyük kabusu saç taramak olunca bu tip ürünler kurtarıcı oluyor, durulanmayan sprey olması büyük kolaylık dakka bir gol bir saç yıkanmayacağına göre imdadımıza durulanmayan saç kremleri yetişiyor :)


Maske: Veee geldik sonuncu ve en iyisine! Yine çok saç boyadığım bir dönemda (her ne kadar dökülmeyen saçlarım olsada onca işleme kırılma ve çatallanma başladı) bu maskeyi keşfettim. Saçlarım baya kırılmıştı kestirmem gerekiyordu hani dedim belki saç kırıklarını tamir edebilir bir umut aldım, ve işe yaradı! Ciddi ciddi saçlarım iyileştirdi yani, annem falan saçmalama olmaz öyle şey saç kırığından kestirmeden kurtulunmaz diyordu ama yanıldı :)  Saçları hasarlı olan okurlarım varsa burdan tavsiye ederim bu maskeyi kullanmalarını, gerçekten iyi geliyor saça :) Ben haftada 1-2 kez kullanıyorum :))  

25 Şubat 2014 güncellemesi: Down Under Naturals-Argan Oil şampuanını 2,5-3 kullandıktan sonra saçlarımı aşırı kuruttuğunu ve resmen çalı süpürgesine çevirdiğini farkettim, Gliss'in Çok Yıpranmış ve Kuru Saçlar için olan şampuanını tekrar kullanmaya başladım hemen. İnternette arattığımda Down Under Naturals'ın şampuanının çok eleştirildiğini farkettim, saç maskesini çok övüyorlar. Alır mıyım bilmem. :) 


Twitter           İnstagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder