27 Aralık 2013 Cuma

My Wishlist

Selam!
Artık yılın son günlerindeyiz, yeni yıl için dilek listesi hazırlamanın vakti geldide geçiyor :)
Bende yeni yıldan istediğim 10 şeyi belirledim bile!
  • 1. Macbook: Uzun zamandır şu Macbook'larda gözüm var, burdan Noel babaya sesleniyorum duyuversin bir zahmet lütfen! :)
  • 2. Celine Nano: Normalde çanta sevmem, kullanamam bu yüzden 1-2 tane çantam var ama şu çantayı çook seviyorum param olsa ilk bu çantayı alıcam.
  • 3. Phillip Lim Pashli Mini Satchel: Celine'lerin yerini bu çanta kapmış gibi gözüküyor, yeni moda bu çantalardan elbette ki bende istiyorum! :)
  • 4. Celine Micro: Geçen senede istiyordum hala istiyorum, bu azimle bir gün benim olucaksın :P
  • 5. Chanel Espadril: Espadrillerin eennn cool'u Chanel espadril, yaz ayları için adeta bir stiletto :)
  • 6. Christian Louboutin Stiletto: Topuklu ayakkabıda bir klasik olan bu stilettolardan banada bir gün almak nasip olur umarım.
  • 7. Givency Sweatshirt: Kışın en çok tercih ettiğim üst sweatshirt oluyor, Givency'nin bu sweatshirtünüde hemencecik listeme ekleyiverdim! :)
  • 8. Kenzo Sweatshirt: Kenzonun bu sweatshirtünü bilmeyen kaldı mı bilemiyorumda hala benim alınacaklar listemde :)
  • 9. İsabel Marant Sneakers: Artık herkesin ezbere bildiği bu sneakerlardan hala vazgeçmiş değilim, istiyorum :)
  • 10. H&M Deri Ceket: H&M'in sitesinde bu deri ceketi gördüm beğendim fakat bir türlü mağazada bulamıyorum. Hala tam olarak istediğim deri cekete sahip değilim, artık deri ceketler gardıropların demir başı sayıldığından klasik bir deri ceket herkeste olması gereken bir şey. :/ 


Gitmeyi, görmeyi en çok istediğim yerler kesinlikle fotoğrafta gördükleriniz!
1. New York: Ben bir New York aşığıyım, ne olursa olsun hayatımda bir kez bile olsa gidicem oraya. :))
2. Los Angeles: Hollywood'a gidip Universal Studyolarını görmeyi, şöhretler kaldırımında yürümeyi çok istiyorum! :)
3. Las Vegas: Bu şehre karşı içimde acaip bir sempati var, sanırım Hangover filmini izledikten sonra oluştu bu :)

Benim yeni yıldan dileklerim bunlar, bu sene çok iyi geçmiş sayılmaz umarım yeni yıl bana uğurlu gelir.
Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun! :)


Twitter       İnstagram

2 yorum:

  1. Herşey gönlünce olsun canım :) Blogunu takibe aldım bende seni beklerim sevgiler:)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, seninde her şey gönlünce olsun. :)

      Sil