26 Aralık 2013 Perşembe

Golden Rose Matte Velvet 110 Siyah Oje

Herkese selam!
Bugün dün aldığım Golden Rose'un matte velvet 110 numaralı ojesini sürdüm, sizlerlede paylaşmak istedim:)
Çok profesyonel süremedim bu yüzden üzgünüm bloğumu takip edenler bilir oje sürme konusunda ciddi sıkıntılarım var :/

Oje hakkında yorumuma gelirsek yapısını çok beğendim, fotoğrafta gördüğünüz görünüm tek kat sürüş eseridir ki genelde siyah ojelerin en büyük sorunudur tek katta tam renk verememesi, bu bakımdan güzel :)

Olumsuz tarafa gelirsek ben mat oje diye aldığımda böyle beklemiyordum açıkçası, bu ojede ufak tefek simler var benim beklediğim oje cidden mattı. Buda benim için bir hayal kırıklığı oldu, bu ojeyi bir daha kullanırmıyım? Evet, ojeyi beğendim fakat mat oje niyetine sürmem. İstediğim gibi bir mat oje bulana kadar aramaya devam :)



Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. Ben bu ojeye bayıldım canım bence sık sık kullanmalısın içindeki minik simler harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendim beğenmesinede dediğim gibi mat diye kullanmam,
      seninde beğenmene sevindim, teşekkürler :))

      Sil