28 Kasım 2013 Perşembe

Küçük Bir Alışveriş

Selam, herkese mutlu haftasonları dileyerek başlamak istiyorum.
Dün havanın soğuğuna aldırmadan Marmara Forum'a gittim ve küçük bir alışveriş yaptım, bakalım neler almışım :)


Gratis'ten Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi, Loreal Paris Rahatlatıcı Yıkama Jeli(Makyaj Temizleyicisi olarakta kullanılıyormuş) ve ne zamandır almak istediğim Sniff marka bu zebra desenli mendilden aldım, hemen çantamdaki yerini buldu :)





H&M'den ise son zamanlarda aşırı istediğim tip bir bere buldum, hemen aldım :) (ve değinmeden geçemiycem H&M çalışanlarını toplayıp mı seçiyorlar? Hiç biri müşteri odaklı değil, dün aradığım şeyleri danışmak için bildiğin mağazada peşlerinden koştum buaradada mağazayı 5-10 kere turlamışımdır herhalde, yakalayıpta sorduğum şeylerede kaçamak cevap verdiler zaten. Hani çok sevdiğim bir marka olmasa kesinlikle o mağazaya bir daha gitmem.)


Ve son olarak Carrefour'a uğrayıp Vogue'un Aralık sayısını alarak alışverişimi bitirdim :)

Twitter           İnstagram

4 yorum:

  1. Love that beanie, so cute!
    This is a really great post :)

    Kendra
    xx

    Blog: Stolen Inspiration
    Instagram: KendraAlexandra
    Facebook: StolenInspiration

    YanıtlaSil
  2. çok güzel seyler almıssın. vogue dergiyi bu ay bende almayı düsünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Normalde Vogue dergisini pek almıyorum ama bu ayki sayısını özellikle hadiye verdiği takvim için aldım dersem yalan olmaz :)

      Sil