15 Kasım 2013 Cuma

Essence Clear&Matt Fondöten, Garnier Nem Dengesi, Maybelline Jel Eyeliner, Down Under Natural's Yorumlarım



Bayram indirimi ganimetlerimden biride Essence'in Clear&Matt fondöteniydi, satın alırken pek bir beklentim yoktu fakat umduğumdan kat kat iyi çıkınca bu ürün hakkında fikrimi belirtmek şart oldu. :)

İyi yanları:
  •  Diğer fondötenlere nazaran daha hafif, yüzünüzde olduğunu pek hissetmiyorsunuz.
  •  Yüzde kalıp gibi durup ben burdayım diye bağırmıyor, diğer fondötenlere göre daha doğal bir görüntü veriyor. 
  • Kapatıcılığı BB kremlere göre daha profesyonel, ufak tefek sivilceleri kapatabiliyor ama çok sorunlu ciltlere iyi geleceğini sanmam.
  • Kalıcılığıda gayet başarılı, 7-8 saat kadar dayanabiliyor. 

Kötü yanları ise:
  • Bence tek kötü yanı kokusu, insanı rahatsız edecek kadar kötü kokmasaymış 10 numara fondöten olurmuş.
Ama genel olarak bakarsak gayet iyi, hemde 3,50 TL gibi çok komik bir fiyata sahip. Ben çok sevdim, hem uygun fiyatlı hemde başarılı bir fondöten almak isteyenlere Essence'in bu ürününü tavsiye ederim. :)




Tam aradığım gibi nemlediriciyi buldumm :) Kuru, mat ve cansız bir cilde sahibim, günde bir defa gece yatmadan önce sürüyorum ve eskiye nazaran cildim daha canlı :) Ayrıyeten jel olmasıda ayrı bir hoşuma gitti, diğer nemlendiriciler gibi vıcık vıcık değil ve yüze uyguladıktan sonra kuruması 1 dakikayı bulmuyor. Kokusuda süper :)


 Eyeliner sürme konusunda en beceriksiz ben bile bu eyelinerla gayet başarılı sonuç aldım, fırçayla daha zor sürülür sanıyordum ama tam aksi çıktı. Renk vermesi mükemmel, diğer eyelinerlar gibi silik durmuyor. Normal satış fiyatı 25 TL civarı ama ben bayram indiriminden 10,50 TL'ye almıştım :)


Bayram için alışverişimin yanında hediye olarak gönderilen Down Under Naturals şampuana ba-yıl-dımmm :) Saçıma çok iyi geldi bana gönderilen 50 ml'lik deneme boyuydu bu yüzden anca 2 yıkamaya yetti fakat en kısa zamanda mutlaka alınacaklar listesine girdi bu şampuan. Saç kremi kullanmaya gerek kalmayacak kadar yumuşak yapıyor saçı, kokusu zaten müthiş, herkese tavsiye ederim. :)

Güncelleme: Bir kaç ay kullandım ve bana göre olmadığını anladım. Saçlarımı aşırı kuruttu. Kuru saçlı hanımlar kullanmasın yoksa saçlarınız benimki gibi çalı süpügesine döner.

Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. Ben de Garnier'in sorbelerinden matlaştırıcısını aldım gerçekten çok memnun kaldım.. Maybelline jel eyelinerı merak ediyorum ben de bi dahaki indirimde kaçırmıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'nin çıkardığı ürünlerin geneli çok kaliteli oluyor zaten özelliklede cilt bakımıyla alakalı olanlar :) Maybelline jel eyelinerı tavsiye ederim, cidden çok beğendim ben. Likit eyelinerlardan daha güzel bence :))

      Sil