10 Ekim 2013 Perşembe

Sokak Stilleri 2

İstanbul moda haftasının devam ettiği şu günlerde üşütmemi yoksa mevsim değişikliğindenmidir bilemiyorum ama acaip derecede grip ve boğaz ağrısıyla uğraşıyorum. Bu seferki moda haftasının en az 3 gününe katılmayı istiyordum ama 1 gününe bile katılamadım maalesef, halbuki ne giyeceğim, saçımı nasıl yapacağıma kadar ayarlamıştım. :/ Benim moda haftasına katılma aşkımı bir kenera koyup, podyumdan daha sevdiğim yere sokaklara dönüyoruz şimdi :) Çoğunluğu New York Fashion Week'ten olmak üzere çeşitli moda haftalarından en güzel ve en orjinal sokak stillerini topladım, umarım sizde seversiniz. Buarada modanın başkenti Milano derlerde ben ne Milana ne Paris en çok New York Fashion Week'i seviyorum en beğendiğim sokak stilleri hep New York'tan çıkıyor. :)













Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. Aah ahh bende çok istiyorum ama davet gelmiyor :)))) geçmiş olsun şu sıralar salgın sanırım herkes kırılıyor gripten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben davetliydimde ne oldu, gidemedim yine :/ Teşekkür ederim, evet salgın var galiba :)

      Sil